|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 23-Februar-2005 kl. 08:35 |
Er der nogle der kan svare på, om Hauppauge PVR150MCE har TV-out gennem S-video stikket eller om den kræver at grafikkort med Tv-udgang. Såfremt det ikke har tv-out vil et ATI Radeon 9600 med 128 mb ram kunne levere "varen" med hensyn til tv-out. Jeg ligger her vægt på, at billedet som udgangspunkt ikke må være ringere end det oprindelige tv-billede. Hilsen |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Det har det ikke... Er du i tvivl om de forskellige kort, så se på deres hjemmeside - der er masser af specs. Nedenstående er en kort sammenligning (HA! En kort-sammenligning... OK, plat....): http://www.hauppage.com/pages/compare_pvr.html Jeg ville nu nok satse på PVR500 i stedet - OK der er en prisforskel på det dobbelte, men du får tilgengæld også det dobbelte (to tunere) - men pladsmæssigt optager det stadig kun en enkelt PCI port. Hvilket jo er en fordel hvis man er ude i en løsning med mini/micro atx (som ofte kun har en PCI port). Mht. 9600'eren - så ja! Der er rigtigt mange htpc sites som anbefaler dette kort, da det levere en "acceptabel" hastighed samt en rigtig god tv out. Bedst af alt - du kan få udgaver der er passivt kølet! Men vær i den forbindelse opmærksom på, at det så måske er et kort med langsommere kredse og mindre hukommelse! Redigeret af dkoclni |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Tak for linket. Det vil jeg studere. Hilsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |