|
hauppauge Smart CI USB og dual tunere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Borupborup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:00 |
Hejsa.
Så røg TV2 ud af media center 7 Er det nogen der ved om hauppauge Smart CI kan arbejde sammen med f.eks. Hauppauge WinTV-Nova-TD-HD tunere? (som er en dual tuner) på listen over kompetible produkter står der følgende Compatible WinTV Products: * WinTV-HVR-900. * WinTV-HVR-1300. * WinTV-HVR-3000. * WinTV-HVR-4000 (not S2 channels). * WinTV-NOVA-T PCI. * WinTV-NOVA-T-USB2. * WinTV-NOVA-S-Plus. * WinTV-NOVA-S-USB2. Altså single tunere (Uden D i model navnet) Ved godt den ikke kan dekryptere 2 kanaler, men kan man få det til at spille med Dual, ved kun at bruge den ene tuner i WinTV-Nova-TD-HD ? |
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en nova TD HD tuner og winTV CI arbejder fint sammen med den, men kun med én af tunerne på dualtuneren ad gangen!Hvad mulighederne er for indstillinger i forbindelse med dine tunere afhænger af dit program til afspilning af TV - jeg bruger DVBViewer og her kan jeg indstille hver tuner for sig og dermed nøjes med at koble den ene tuner til winTV CI.
Redigeret af sirvival3 - 11-Januar-2012 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der ved om man kan bruge wintv CI med andre tunere, eksempelvis terratec tunere?
Jeg bruger DVBviewer i min HTPC.
og nu når vi er ved emnet, kan man bruge et CI+ CAM i wintv CI ? Jeg er godt klar over at selve CI+ krypteringen ikke virker, men måske CI+ er bagud kompatible så CAM CI+ virker som et CAM CI ? Jeg skal meget snart købe et nyt TV som selvfølgelig skal understøtter CI+, det er derfor det kunne være smart og købe et CI+ CAM, så er man jo fremtidssikret, så længe det vare :-) |
|
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |