recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hauppauge Smart CI USB og dual tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hauppauge Smart CI USB og dual tunere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Borupborup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Borupborup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hauppauge Smart CI USB og dual tunere
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:00
Hejsa.

Så røg TV2 ud af media center 7
Er det nogen der ved om hauppauge Smart CI kan arbejde sammen med f.eks. Hauppauge WinTV-Nova-TD-HD tunere? (som er en dual tuner)

på listen over kompetible produkter står der følgende

Compatible WinTV Products:
   * WinTV-HVR-900.
* WinTV-HVR-1300.
* WinTV-HVR-3000.
* WinTV-HVR-4000 (not S2 channels).
* WinTV-NOVA-T PCI.
* WinTV-NOVA-T-USB2.
* WinTV-NOVA-S-Plus.
* WinTV-NOVA-S-USB2.

Altså single tunere (Uden D i model navnet)
Ved godt den ikke kan dekryptere 2 kanaler, men kan man få det til at spille med Dual, ved kun at bruge den ene tuner i WinTV-Nova-TD-HD ?

Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 21:02
Jeg har en nova TD HD tuner og winTV CI arbejder fint sammen med den, men kun med én af tunerne på dualtuneren ad gangen!
Hvad mulighederne er for indstillinger i forbindelse med dine tunere afhænger af dit program til afspilning af TV - jeg bruger DVBViewer og her kan jeg indstille hver tuner for sig og dermed nøjes med at koble den ene tuner til winTV CI.

Redigeret af sirvival3 - 11-Januar-2012 kl. 21:05
Til top
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boosterx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 09:53
Er der nogen der ved om man kan bruge wintv CI med andre tunere, eksempelvis terratec tunere? 
Jeg bruger DVBviewer i min HTPC.

og nu når vi er ved emnet, kan man bruge et CI+ CAM i wintv CI ?
Jeg er godt klar over at selve CI+ krypteringen ikke virker, men måske CI+ er bagud kompatible så CAM CI+ virker som et CAM CI ? 

Jeg skal meget snart købe et nyt TV som selvfølgelig skal understøtter CI+, det er derfor det kunne være smart og købe et CI+ CAM, så er man jo fremtidssikret, så længe det vare :-)

HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu