recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge wintv driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge wintv driller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge wintv driller
    Sendt: 22-August-2007 kl. 20:42
Af en eller anden tåbelig årsag kan man ikke have både digitale og analoge kanaler sat op i vista mce samtidig. Man skal vælge enten det ene eller det andet.

Da jeg har en hauppauge 1300 dual tuner vil jeg selvfølgelig gerne kunne se de digitale kanaler når jeg ser dansk tv, som idag hvor der er fodbold.

Defor bruger jeg wintv til at se de digitale, men af en eller anden underlig grund minimeres programmet fra full screen tv mode efter ca 20 minutter uden at jeg gør noget. Hvis jeg så forsøger at maksimere igen kommer der bare sort skærm. Jeg er nødt til at lukke programmet ned og starte det igen og det gider man altså ikke hver 20 minut. Det er naturligvis en bug men er der nogen der kender en workaround? Det tyder på det måske er et andet program der forstyrrer eller noget lignende. Det er ikke en screensaver for det har jeg slået fra.

Til top
ttn123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2007 kl. 10:02

Brguer du den nyeste version fra Hauppauge's hjemmeside?

Har du en screensaver der slår til efter de 20 min?

Ellers ka jeg ik lige lure hvorfor den skulle gøre det. Sorry.

/Thomas

Til top
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2007 kl. 18:11
Mener bestemt det er den nyeste version men tjekker det lige igen.

Er sikker på det ikke er en screensaver for har slået det fra.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu