|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pimmel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 11-Januar-2005 kl. 21:17 |
Jeg vil igang med at bygge en HTPC og har derved købt nævnte tvkort. Tvkortet er jeg ved at teste i min bærbar, inden kontanterne ryger ud af kontoen til det resterende. Jeg er meget interesseret i at Pc'en selv kan håndtere det med at gå i dvale tilstand og starte op derfra igen så man kan bruge HTPC'en som en fornuftig videorecorder. Jeg er stødt i følgende problem, kortet understøtter simpelthen ikke denne funktion Er der nogen der har et forslag til hvad man kan gøre, er der noget software MCE 2005 eller media portal m.m. der kan afhjælpe dette ?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Prøv Videotimer. Findes på www.videotimer.de. Flemming |
|
![]() |
|
calu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2003 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Du skriver, at kortet ikke understøtter denne funktion, men det
er i virkeligheden nok en software ting. Bruger du Hauppauge's egen WinTV Scheduler? Jeg har godt nok ikke afprøvet det selv, men vil mene at den selv kan gå i dvale og starte op fra dvale. calu |
|
![]() |
|
Pimmel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Calu: Tror du har ret mht. at det er en softwareting. Men på deres hjemmeside står det at de ikke understøtter dvalefunktionen. Fltk: Hvad har du for et HT software til at fungere med videotimer. media portal, wce2005, sagetv, gp-pvr ? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Jeg har hidtil brugt Hauppauges egen software (WinTV32 hedder det vist) sammen med videotimer. Det fungerer upåklageligt fra dvaletilstand. Vær også opmærksom på at videotimer kan bruges til næsten al software hvortil der er tastaturgenveje til kommandoerne. Den nyeste udgave af Sagetv skulle også understøtte dvale ligesom også ATV2000 gør. Hauppauges egen scheduler understøtter ikke dvaletilstand. Flemming Redigeret af fltk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |