|
Hauppauge WinTV-CI USB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2012 kl. 07:34 |
Jeg har et Mediacenter med et Hauppauge HVR-1300 i, til dette har jeg et Hauppauge WinTV CI modul via USB. og et kort fra boxser
Men lige pludselig kan jeg ikke se TV2 (DR og de andre kanaler uden kort virker fint.) Jeg har prøvet at tage kort/modul direkte i tv, der virker det så jeg kan kun forestille mig det er WinTV som "driller" Derfor er der nogle gode råd andet end at købe en nyt Hauppauge WinTV og se om det er dette? Og er der bedre en Hauppauge WinTV? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Digital devices har et meget flexible udbud af tv-kort med tilhørende CI-interface..
Andre muligheder er Anysee. bl.a. E7 t2C. (usb-enhed) Det er en dvb-t2 tuner og kan modtage SD kanalerne, som sendes af BOXER i samme mux, som deres HD-kanaler. HD-kanaler kan ikke modtages, fordi CI+ funktionerne er sat i kraft... Dvbviewer har et problem med at skifte mellem DVB-T og DVB-T2 for denne Anysee tuner. (det medleveret program kan, har gjort dvbviewer opmærksom på problemet) Der findes meget få DVB-T2 tunere (bl.a. blackgold). Sandsynligvis kan det bringes til at virke sammen med et CI-interface fra digital devices.. Redigeret af avh - 27-September-2012 kl. 08:58 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Vil det sige at det har virket indtil nu? I så fald vil jeg tro det er et software/driver problem.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tak for dit svar, jeg har ikke opdateret noget software/driver, så skal jeg forstå det sådan at du tror jeg skal afeinstaller wintv-ci og installere det igen?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Det var da et forsøg værd, men du svarede ikke på om det havde virket indtil nu.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Ja det har virket upåklageligt i 1,5 år indtil i går
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Redigeret af kbking - 27-September-2012 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Fik ny kortlæser det var den der var årsag
|
|
![]() |
|
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Ja samme mærke og model, blot sat i usb og så virkede det igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |