|
havde waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2014 kl. 12:01 |
jeg havde waoo internet gemmen syd energi som nu
er blevet til stofa internet men waoo begynder jo at køre med 500/500 er der nogle der ved om de stadigvæk hænger samme på internet delen så jeg også kunne være heldig at få en 500/500 sidst nåede jeg lige at få en 150/150 inden de blev stofa jeg ringe til sydenergi der stillede mig om til stofa men stofa viste intet tak jj3 |
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope SE er ude af Waoo, så det er kun de produkter som Stofa har du kan få, med mindre de selv kommer med et produkt på fx 500Mbit i det gamle SE område.
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |