recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Haves: 2 billetter WSGM 16/5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Haves: 2 billetter WSGM 16/5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Haves: 2 billetter WSGM 16/5
    Sendt: 15-Maj-2013 kl. 23:08
Jeg har været så heldig at vinde 4 billetter i "Smag på P3" til en eksklusiv koncertsession med When Saints Go Machine i morgen torsdag d. 16/5 i DR's Koncertsal, hvor der præsenteres numre fra deres kommende udgivelse. Der kommer kun 50 gæster i alt. Det starter kl. 21.15 og det varer ca. 1 time.

Men jeg skal kun bruge de 2 billetter selv, og alle som jeg kunne forestille mig at tage med, skal noget andet i morgen.

Jeg vil derfor høre, om der er nogle WSGM-fans, som vil med på de sidste to pladser? Da det er en gevinst, skal jeg ikke tjene på det, men vil til gengæld bestemme hvem jeg vil have med, og det må da gerne være nogle jeg kender eller har handlet med på forummet.

Jeg forbeholder mig retten til alt, også ikke at give billetterne væk.

Giv lyd :-)
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 07:55
Ville gerne, men kan ikke :-(
Til gengæld skal den have en tur til toppen, da det er en super idé. Rigtig god koncert.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 12:55
Sidste chance: en afhændet, en tilbage.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu