|
Haves: 2 billetter WSGM 16/5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 23:08 |
Jeg har været så heldig at vinde 4 billetter i "Smag på P3" til en eksklusiv koncertsession med When Saints Go Machine i morgen torsdag d. 16/5 i DR's Koncertsal, hvor der præsenteres numre fra deres kommende udgivelse. Der kommer kun 50 gæster i alt. Det starter kl. 21.15 og det varer ca. 1 time.
Men jeg skal kun bruge de 2 billetter selv, og alle som jeg kunne forestille mig at tage med, skal noget andet i morgen. Jeg vil derfor høre, om der er nogle WSGM-fans, som vil med på de sidste to pladser? Da det er en gevinst, skal jeg ikke tjene på det, men vil til gengæld bestemme hvem jeg vil have med, og det må da gerne være nogle jeg kender eller har handlet med på forummet. Jeg forbeholder mig retten til alt, også ikke at give billetterne væk. Giv lyd :-) |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville gerne, men kan ikke :-(
Til gengæld skal den have en tur til toppen, da det er en super idé. Rigtig god koncert. |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidste chance: en afhændet, en tilbage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |