|
HBB problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2017 kl. 18:23 |
Har en Sony fjerner med HBB, så jeg kan se DR on demand.
Det sidste stykke tid oplever jeg den hopper retur til HBB oversigten efter ca. 5 minutters stream - har testet med kabel og Wifi på min 300/300 fiber, og også via internetdeling på min Iphone, samme sker alle steder - andre der oplever dette, søger lidt om den ligger i DR's opsætning, eller mit fjernsyn er begyndt og høre stemmer.... Bonusinfo - det virker fint med DR App'en på min ATV4 - men der er der blot et super ringe interface - hvorfor jeg helst vil at fjernsynet virker.... som det plejer.....
// Kim
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en med tilsvarende problem i TV Forummet: DR TV på KDL 46HX723
Redigeret af Kampus - 14-August-2017 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 14 |
Kan du linke til tråden, jeg kan ikke finde den når jeg søger ?? |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Tak, søge funktionen havde jeg ikke meget held med ;o)
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 962 |
Har et Samsung UE55HU7505 fra 2014 hvor jeg heller ikke længere kan se HBB tv, forsvandt pludseligt og kan ikke få det frem mere, hvis nogen har fået det til at virke igen vil jeg da meget gerne høre det.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |