|
HBB TV PÅ DR |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sidste forsøg kunne jo være at skrifte land til Tyskland, scanne igen og se om det virker. Selv Samsung er ikke med på vognen i Norden.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
På min LG kan jeg bare ikke skifte land - måske fordi, jeg er på kabel-TV.
Jeg KUNNE jo prøve at sætte min gamle antenne på, og se, om det duer - det bliver bare ikke lige i aften...
Det må blive engang, hvis den alligevel skal nulstilles, da jeg ikke kan søge manuelt efter jordbaserede kanaler første gang - førstegangsindstillingen til kanalsøgningen er automatisk - og så ryger alle kabeltv-kanalerne jo sig en tur!! ![]() Jer med LG HR 550 C, kom nu ud af busken! Virker HBB TV hos Jer?
Redigeret af turbo2 - 13-Maj-2012 kl. 18:31 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det nedslående svar fra LG var, at ingen af deres produkter understøtter HBB TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |