|
Hbb TV på Samsung (igen) |
Besvar |
Forfatter | |
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2020 kl. 21:47 |
Jeg har et Samsung TV der er af ældre dato, så jeg er nødt til at anvende hbb versionen på DR2.
I dag fejler den dog når jeg forsøger at afspille et program. “Undefined” står der bare. Hvordan kører hbb på DR2 i dag, for de af jer der også kører på den gamle version?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kører uden problemer.
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv. For mig altså... :)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når et "Smart" TV ikke længere er Smart, så køber men en Medieboks eller et nyt TV, og de er heller ikke så smarte i forhold til en ATV, Shield TV eller Mi boks.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jbl
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sjovt du siger det, for jeg købte faktisk en Mi Box S i går. Gad ikke at rode med den slags længere.
Redigeret af jbl - 06-August-2020 kl. 09:20 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør det så ikke lige nu. Men det skyldes wifi problemer, så har en nyt modem på vej.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |