|
HbbTV: Derfor er TV Avisen forsinket ca. 1 time |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bach4life ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2020 kl. 10:44 |
Hej - dette har irriteret mig længe og nu fandt jeg tilfældigvis en forklaring på dr.dk: "HbbTV: Hvorfor kan jeg ikke afspille TV Avisen lige efter at den er lagt på DRTV? Når en TV Avis er færdig, bliver den i første omgang lagt ud på DRTV i en midlertidig version, som er i lavere kvalitet og hvor der ikke er undertekster på. Den komprimering der bliver brugt på denne "tidlige" version af TV Avisen kan desværre ikke afspilles på HbbTV. Det er først når den endelige version, bliver lagt ud på DRTV, at den kan afspilles på HbbTV." Jeg forstår ikke, hvorfor DR ikke kan lave en version, der virker med det samme...? Beklager, hvis dette allerede har været delt... |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv undret mig over at jeg ikke kunne se Versus lige efter det var sendt på hbbTV. Skrev derfor til DR, og fik bare at vide at det kunne man ikke når det er en direkte udsendelse. Jeg har så måttet vente ca 2 timer på at se det. Så rart at få en ordentlig forklaring, selvom det lyder lidt kryptisk.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er helt sikkert et spørgsmål om konvertering af materialet.
Udsendelser der er produceret i forvejen er materialet konverteret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |