|
Hbbtv DR |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2015 kl. 16:24 |
mit samsung tv viser hvis skærm på dr kanalerne når datatjeneste er slået til. Jeg kan dog sagtens starte dr tv. Men ikke se kanalerne. Lyden kører fint i baggrunden. Det har ellers virket upåklageligt.
Der er ikke problemer på RTL og deres hbbtv virker fint. Andre der har problemer med dr hbbtv via yousee og samsung tv? |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvid skærm!
|
|
|
|
![]() |
|
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Jep, samme problem på mit 7505. Det begyndte en gang i går aftes.
Lyden virker fint på DR kanalerne, men skærmbilledet er hvidt. Hvis OSD aktiveres vises billedet normalt, men så snart det deaktiveres får jeg hvid skærm. Det er helt sikkert Hbb relateret, men spørgsmålet er, om det er et Samsung problem eller et broadcast problem. Redigeret af aalb1970 - 03-Februar-2015 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Jeg oplever ingen problemer. DR kanalerne vises fint, og Hbbtv fungerer også som det skal.
Jeg kører på 2012 Samsung ES8005 med 2013 Evolution Kit. |
|
![]() |
|
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Har du Yousee?
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Jeg brugte så sent som i går kl 19:30 Hbbtv, til at se Arvingerne. Jeg har Yousee og et Panasonic tv. Alt virkede normalt.
|
|
![]() |
|
Ok. Så må det være et Samsung problem. Tak for tilbagemelding.
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Yep. Jeg har yousee.
|
|
![]() |
|
Mit virker igen i dag. Tror det var et midlertidigt problem igår.
|
|
|
|
![]() |
|
Det virker også igen her.
|
|
![]() |
|
Problemet er vendt tilbage i dag :-(
|
|
![]() |
|
Jeg har ingen problemer i dag.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |