|
HbbTV manglende rettigheder |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Marts-2020 kl. 09:18 |
Efter jeg i aftes havde set anden del af World On Fire på DR1, ville jeg lige se tredie del via HbbTV på mit Samsung TV. Jeg fandt afsnittet, men da jeg ville afspille det fik jeg en besked om, at man ikke har rettigheder til at afspille det på min enhed (mit TV) og anbefalede, at jeg i stedet gjorde det via browseren på en PC. Sådan en har jeg heldigvis permanent tilsluttet mit TV, men hvad f..... er det for nogle rettigheder min PC har som mit TV ikke har? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den besked har jeg også fået på skærmen. Skrev til DR som skrev de rettede det, og jeg har ikke mødt det siden.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er enkelte serier der ikke kan ses på HBB TV, har også været ude for at enkelte afsnit i en serie ikke kan, man får bare en sludr for en sladder, på FB, nogen gange svare der at sådan er det grundet rettigheder, og andre gange bliver man bed om at yderligere ulejlighed sig med at skrive til Support. FOR HELVEDE dem på FB kan sgu da bare gå videre med det, men de kan de ikke, for sådan er deres system. De gør ikke en skid.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Shovel79
Super bruger Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever også dette på begge mine Sony TV - irriterende :-(
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |