|
hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker! |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Usukjelds
Junior bruger Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
@fmm1000
Tak for info. Virker til, der er tale om børnesygdomme ved DR. Forhåbentlig er det noget, som snart fikses. Nogen der ved, om alle modeller har problemer med hbb-tv i dag?
|
|
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker perfekt på mit PS64E8005, som er en 2012 model.
Med venlig hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem som jer andre. Da jeg fik det til at virke kunne jeg se nogle videoer, men langt fra alle og får nu samme billede som jer andre uden indhold.
Kan kun opfordre os med D8000 at skrive til nettv@dr.dk med problemerne så de bliver opmærksom på det. Jeg har sendt billedet fra foregående side som bevis, så tak for det. Håber i andre også giver dem feedback.
Redigeret af Bjur - 03-Juni-2014 kl. 08:36 |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået følgende svar fra DR :Tak for din henvendelse.
I forbindelse med lanceringen at det nye DR TV har vi lavet en opgradering af HBBTV det har medført at den at den gamle HBB klient ikke er blevet opdateret. Netop i dag er den nye klient lanceret og HBBTV dermed opgraderet – og det skulle derfor meget gerne virke igen. Mvh. Stine |
|
mikovich
Ny bruger Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen tak til Stine... og hvad betyder det så? har stadig grå skærm her.
|
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået følgende svar fra Stine:
Hej igen Peter,
Hvis dit TV er fra 2013 bliver det først understøttet 1.8.2014 hvis det er en 2014 model kan det måske være du skal opdatere din software.
Jeg håber det lykkedes at få det til at spille, ellers skriv endelig igen.
De bedste hilsner Stine |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit TV er en 2014 Samsung UE55HU7505 og det virker IKKE, ifølge manual skal man under System slå Datatransmission til, men det findes ikke.
Og jeg har den nyeste software opdatering. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
har nu skrevet til Samsung support og klaget min nød,
vi må se hvad de har at sige. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
johnny57
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu fået svar
Hej Johnny HbbTV bliver tilgængeligt på 2014-modellerne, og bliver aktiveret for 2013-modellerne via enten en opdatering af firmwaren, eller via en app, som bliver tilgængelig i Smart Hubben. (Tilgængelig fra slutningen af Juli/starten af August, men det er en foreløbig dato). Dette er grunden til at du ikke kan få det til at fungere i øjeblikket. Med venlig hilsen Jonas |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
T27667
Ny bruger Oprettet: 23-Juni-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, også her virker det perfekt på en 2012-model (UE46ES8005).
|
|
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker os fint på mit 55ES8005 2012 model men skal lige lave det om til Andet land i hub
|
|
mikovich
Ny bruger Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne her tråd døde så fuldstændig... hvad var resultatet?
Skal vi med 2011-modeller (D8000 og D8005) bare opgive og evt rulle tilbage til Nordics i stedet for EU_GER? Er lidt træt af den røde prik på skærmen, når nu HBBTV ikke virker :( |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |