|
hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker! |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Passer overskriften på denne tråd da ikke? Undskyld, har ikke læst hele tråden. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Usukjelds
Junior bruger Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med den nævnte guide virkede hbb-tv, da DR sendte deres beta hbb-tv version. Da de så lancerede hbb-tv i forbindelse med deres DR TV app, så kom der en opdatering af hbb-tv, der gjorde at det ikke længere virker på 2011 modeller. Det er i hvert fald, hvad jeg har kunne udlede af indlæg her og på flatpanels. Er dog aldeles lydhør overfor andre erfaringer. Har pt selv kun den røde plet og tomme menuer :(
|
||
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
||
O'Riley
Bruger Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der noget nyt omkring dette? Jeg kan stadig ikke få det til at virke på mit h8005
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, der er hverken kommet en app eller en opdatering der har fået det til at virke, men nu har vi jo primo august, så en løsning må være lige på trapperne. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
kenneth100
Ny bruger Oprettet: 09-September-2013 Sted: København Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg snakke med en samsung supporter for et par uger siden. Han vidste desværre hverken fra eller til. Ja, han var vidst knap nok klar over hvad hbbtv var for noget.
Lad os håbe der sker noget inden for den nærmeste fremtid. Det er i hvert fald noget man skal overveje inden man går ud og køber samsung tv i fremtiden. /Kenneth
|
||
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg har selv PS64E8000 med 2013 Smarthub i, hvordan står jeg så, skal jeg vente til der kommer en opdatering, eller jeg en af dem som ikke bliver opdateret via samsung grundet det er 2012 model ? eller kommer jeg med grundet der er et 2013 kit i ? Mvh Carsten
|
||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det får du formentlig svar på indenfor de næste par uger når der kommer en opdatering/app. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har testet videre om det er kommet til at virke nu på vores D8000?
|
||
Mads Sørensen
Super bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer aldrig til at virke på D-serien officielt... Så du må prøve de forskellige Ninja tricks der bliver beskrevet
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad andre ninjatricks er der en det jeg prøvede da jeg startede denne tråd?
Det virkede jo til at starte med da jeg prøvede så er interesseret i at høre om der er andre der har prøvet for nylig.
|
||
Usukjelds
Junior bruger Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har forsøgt med ninjatricket fra denne tråd på mit D8000. Som tidligere beskrevet kan jeg godt få HBBTV funktionen frem, men der er intet indhold i menuerne på DR's kanaler.
|
||
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |