|
Hbbtv på samsung |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Monsi
Ny bruger Oprettet: 08-Juni-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har forsøgt et følge jeres forskellige anvisninger men har ikke haft held til at få det til at virke.
Jeg var inde under apps og søgte på HbbTV så kom der en app frem og den installerede jeg og efter Samsung anvisning forsøgte jeg at sætte den op den er nu aktiveret men det det ændre ikke noget i DR app'en Mvh. Jan
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige afinstalleret DRTV appen til mit Samsung ue40ku6405.
Appen gjorde fjernsynet så langsomt, fik det til selv at skifte input. Tilbage til den gode gamle Hbbtv. Har alligevel ikke behov for live via app. Godt nok alligevel nederen at deres app ikke fungerer (hos mig)
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Samsung TU7172, hvor DR's App virker fint, men til gengæld kommer den røde knap (HbbTV) ikke op på skærmen, når den burde. Funktionen HbbTv ses heller ikke i "Settings" - "Udsendelse" - "Ekspertindstillinger", hvor den burde kunne ses på DR's kanaler. Er der en løsning på det? Mvh Kristian
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
På ældre TV virker hbbtv kun via DR2. Hvis ikke den røde firkant kommer frem nederst til højre, er enten TV ikke kompatibelt, eller netforbindelsen utilstrækkelig.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, netforbindelsen fejler ikke noget. Jeg har et lidt ældre Samsung, hvor det røde HbbTv logo fint kommer frem.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at tjek app-butikken om der ligger en HbbTv app. Den skal nogen gange installeres før TV’et vil.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så er det da bare at trykke på den røde knap på remoten.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
HbbTv ligger ikke i app-butikken på mit fjernsyn
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den røde knap virker på mit gamle Samsung, ikke på det nye.
Oplyste der blot for at udelukke, at det skulle være mig eller wifi-forbindelsen, den skulle være gal med.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |