recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NB NB Hbbtv VIRKER IGEN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NB NB Hbbtv VIRKER IGEN

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 19:12
Jeg tror at du har ret munch 😀😉
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

lahan. Jeg har kun læst at drtvappen blev tilgængelig fra 2016 og nyere Samsung, men intet om hbbtv. Så det må være et drprpoblem med hbbtv.
Og drtvappen har jo intet med hbbyv at gøre. 
på flatpanels var der en artikel om en dr opgradering samt en opgradering af hbb softwaren.

Understøtter dit tv nyeste version af hbb ?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 19:25
Kan det ha noget at gøre med Stofa, som netop har afsluttet deres giganet opgradering?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 19:28
Lahan. Det er da et godt og måske grimt spørgsmål. Uha. Jeg må se om jeg kan finde denne information. 
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 19:46
Munch. Nej, det tror jeg ikke.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 07:34
Der kommer mange problemer  med  HHB TV  på den gamle platform, virker ikke her mere  på mit tv samsung og de opdatere ikke smart tv mere  nå har være  heldig  haft det i mange på mit tv fra 2012  på det her model 55 ES 80 
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 08:47
Det er en rigtig god ting at kunne glæde sig over det gode, som man har haft frem for at irritere sig over tabet.
Idag kører jeg til Elgiganten. Så skal ultra modellen af Chromecast afprøves. 
Den kan jeg så også tage med til Spanien, hvor jeg så også kan se alle vore Stofakanaler samt det forsvundne DRTV✌️😃


Redigeret af bentpetersson - 13-November-2019 kl. 08:48
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det er en rigtig god ting at kunne glæde sig over det gode, som man har haft frem for at irritere sig over tabet.
Idag kører jeg til Elgiganten. Så skal ultra modellen af Chromecast afprøves. 
Den kan jeg så også tage med til Spanien, hvor jeg så også kan se alle vore Stofakanaler samt det forsvundne DRTV✌️😃
alternativt et atv eller shield tv, så slipper du for telefoner, tablet eller andre fjernbetjeninger.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 09:16
Ja, jeg har tænkt på atv, men det fylder vist mere i kufferten end Chromecast, eller hvad og hvordan er prisforskellen?

Redigeret af bentpetersson - 13-November-2019 kl. 09:17
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja, jeg har tænkt på atv, men det fylder vist mere i kufferten end Chromecast, eller hvad og hvordan er prisforskellen?


Det er jo forskellige ting. 

ATV kan bruges uden mobil/tablet/pc. Her styrer du det via fjernbetjeningen. 
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 11:50
Ja, nu har jeg hentet en Chromecast ultra, som jeg får lov til at c prøve i hele 50 dage.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 15:03
Chromecast Ultra og streaming DRTV-anmeldelse.
Hold da helt op. Imponerende 
hurtigt at åbne fx DRTV på mobilen.
Kun to tryk på mobilen, og der kan ses DRTV på TVskærmen.
Med de to tryk er der allerede skiftet fra flowTVkanal direkte til streaming.
Det er mindst 10 gange hurtigere end at vente på det røde HbbTVsymbol, hvor man efterfølgende også fik ventetid på upload til DRTV


Redigeret af bentpetersson - 13-November-2019 kl. 15:05
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu