|
Hbbtv |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Carsten
Så tror jeg nu alligevel en Chromcast er mere simpel........ Klaus
|
|
![]() |
|
Queen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Klaus sikker på det vil køre for din forældre. Kun et spørgsmål om tilvending. ![]() Redigeret af Queen - 16-Maj-2020 kl. 09:04 |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Att KlausDM: Dine forældre vil kunne bruge Yousee’s app via Chromecast:
Derudover er der DR TV-app’en og alle streaming-tjenesterne. Man bruger sin tlf/tablet til at styre input. Apple TV kan selvfølgelig det samme og mere til, det er dog en noget dyrere løsning, som ikke alle får udnyttet. Jeg bruger Chromecast ☺️
Redigeret af Pioneer540 - 16-Maj-2020 kl. 09:37 |
|
![]() |
|
Usukjelds ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Alt indhold i DRTV skulle også gerne være tilgængelig i Yousee's modtagerboks. Så hvorfor ikke bare tilgå indholdet derfra i stedet for at bruge HbbTv? Eller blander jeg dit problem sammen med forældrenes?
|
|
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |