|
HBO aktivering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2015 kl. 08:28 |
Hej folkens
Jeg har haft oprettet en tråd inde hos flatpanels.dk om problem med aktivering af et device hos hbonordic. Er det sådan at der er nogle her fra der kender til det? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Såvidt jeg ved, er to aktiverede enheder grænsen. Prøv at deaktivere en af disse to, og prøv så den 'nye' - om ikke andet så for at se om det ændre på noget.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan aktivere 5 enheder så det er desværre ikke det. Har desuden prøvet og fjerne dem flere gange for at udelukke det.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hiv fat i deres kundeservice via telefon.
Man plejer komme hurtigt igennem og har ikke oplevet de endnu ikke kunne hjælpe. Det "sjove" er, efter de har lavet om, så står der ingen devices aktiveret når jeg tjekker på deres hjemmeside, men de 4 som jeg egentligt har aktiveret før det hele fik en make-over virker uden problemer. @Smokey Det er 5 enheder man kan have aktiveret af gangen, hvor pc via browser ikke tæller med. Man kan så have 2 streams kørende på samme tid. Redigeret af JordanDK - 12-April-2015 kl. 10:01 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay tak for svar. Prøver at ringe her klokken 1200
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå problemet er løst. Det er som du skriver JordanDK efter de har lavet deres system om. Da jeg er gammel medlem hos HBO så står alle mine enheder stadig registeret på min "gamle" profil hos HBO. Men når jeg logger ind på HBO nu så får jeg kun vist det i den nye platform. Så uden og vide det var jeg nået grænsen på 5 enheder(uden og kunne se det på hjemmesiden). Da samsung tv stadig kører efter den gamle platform hos HBO kan man ikke se dette tv på sin profil.
Kundeservice kunne se både gammel og ny platform og hvad jeg havde registret og kunne fjerne så jeg havde "plads" til mit nuværende tv. Fin service der fra, tog under 5 min :-) God søndag!
Redigeret af Jesper Flamand - 12-April-2015 kl. 14:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |