recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO app på PS4 og Sony TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO app på PS4 og Sony TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO app på PS4 og Sony TV
    Sendt: 01-December-2014 kl. 22:26
Bare til info for de interesserede...jeg kontaktede HBO Nordic med forespørgsel til app på Sony Smart TV og PlayStation 4.
Her er svaret klippet ind

Hej Thomas

Vi ved desværre ikke noget konkret mht. en app til Sony TV og Playstation.
Vi har spurgt vores udviklere flere gange, men de kan ikke give os nogen tidshorisont.

Mit bedste bud til dig vil være at følge med på vores facebookside eller vores nyhedsmail, hvor sådanne nyheder vil blive offentliggjort stort set samtidigt med at vi bliver informeret.

Beklager at jeg ikke kan give dig et bedre svar.

Venlig hilsen
Edmund
HBO Nordic
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 22:59
Ærgeligt. Skyldes det mon modvilje fra Sony Pictures..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 01:19
Intet nyt der. Sådan har svaret været lige siden de kom. De har jordens dårligste udvikler. Det kan ikke passe, at det tager over 2 år at udvikle apps. De vil jo simpelthen ikke have kunder i butikken.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 04:00
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

De vil jo simpelthen ikke have kunder i butikken.

Det er den bedste måde at tjene penge på.
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 12:11
Jeg finder det også ubegribeligt. De har produktet, men ikke platformene til at få det solgt.
De få have meget få kunder i forhold til de mange muligheder der findes.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

De vil jo simpelthen ikke have kunder i butikken.

Det er den bedste måde at tjene penge på.

Jeg fulgte åbenbart ikke ordentlig med i erhvervsøkonomi og salg og service i handelskolen så :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu