recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO fra Telmore på Shield TV??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO fra Telmore på Shield TV??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemschu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO fra Telmore på Shield TV??
    Sendt: 01-April-2020 kl. 12:54
Hej
Jeg oplever, at HBO leveret fra Telmore kører fint med app fra Playstore og indlogning med fx. email og kodeord. Efter lukning af Shield kan man dog ikke åbne app'en igen...den siger, at jeg er offline (hvilket jeg ikke er) og så siger HBO-app, at jeg skal prøve igen... og så kommer jeg ind på en spansk version af HBO uden indhold og uden mulighed for at navigere i app'en. Eneste mulighed er herfra, at afinstallere og installere og logge ind igen...så kører den indtil man igen lukker Shielden.

Bonus: Shielden kører fint, hvis jeg logger ind med en version, som jeg har på prøve direkte fra HBO!! og den lukker fint op igen på HBO Nordic, når Shielden har været lukket.

Men jeg ville gerne have Telmores version til at køre...nogen som kender problemet (øhhh undskyld til newspeakerne: Udfordingen :-))) og gerne også en løsning :-))

På forhånd tak 

Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2020 kl. 13:58
Jeg har samme problem med mit HBO fra Telia. Troede egentlig ikke det havde noget med det at gøre, men det lyder interessant,at du ikke oplever det med HBO prøveabonnement. 
Du behøver ikke at afinstallere hver gang. Du kan bare lukke app'en ved at dobbelttrykke på fjernbetjeningens hjem-knap (cirkel) og så trykke på krydset under vinduet med HBO. Nu kan du starte app'en igen på normalvis. Det er noget nemmere end den anden løsning.
Til top
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemschu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 17:04
Hej Nilloviz

Tak for tippet. Det virker Thumbs Up...men hvorfor ved ingen af os...eller hvad??

Og app'en opfører sig som alle andre apps, når den er direkte fra HBO...thats a factWink

I mit tilfælde er jeg havnet der, hvor Telmore siger det er Shielden, som er udfordringen og Nvidia siger, at de ikke har ansvaret for for apps fra telefonselskaber og HBO siger, at det slet ikke er deres bord....det er én af de andre i trekanten, som har ansvaret..DeadDead

Så der hænger man så som kundeAngryAngryAngryAngry

Så er det jo godt, at vi har hinandenClapClapClap

Taktaktak

Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af flemschu flemschu skrev:

Hej Nilloviz

Tak for tippet. Det virker Thumbs Up...men hvorfor ved ingen af os...eller hvad??

Og app'en opfører sig som alle andre apps, når den er direkte fra HBO...thats a factWink

I mit tilfælde er jeg havnet der, hvor Telmore siger det er Shielden, som er udfordringen og Nvidia siger, at de ikke har ansvaret for for apps fra telefonselskaber og HBO siger, at det slet ikke er deres bord....det er én af de andre i trekanten, som har ansvaret..DeadDead

Så der hænger man så som kundeAngryAngryAngryAngry

Så er det jo godt, at vi har hinandenClapClapClap

Taktaktak


Mystisk.  Jeg ser HBO fra Telmore  på en shield 2017, 2019 og tube uden problemer 


Redigeret af soren_b - 04-April-2020 kl. 20:14
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 11:27
@soren_b

Samme her, men ved nu heller ikke bedre, end når at jeg søger så finder jeg kun en HBO Nordic app i playstore. Men går ud fra der snakkes om login proceduren.


65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemschu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 22:49
jes..jeg henter også app'en i playbutikken👍😁
Men den samme app opfører sig altså forskelligt, afhængigt af, hvilken konto der bruges.
Det synes jeg er underligt og endnu mere underligt er det så at erfare, at I ikke har dette problem 🤔🤔🙈

Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu