|
HBO: Gratis periode - eller?! |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
LOL, jeg har sgu lige fået indbydelsen fra HBO i min mail :-)
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
|
Ja, de må vel kun skrive "Få 6 måneder betal for 5".
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
HBO: Du får en måned gratis hvis du binder dig for 6 måneder. Hvad er forskellen? At linket er for telebranchen gør vel ikke at det bliver "god skik" at benytte tricket i andre brancher! BS
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Jeg mener også at det er "problematisk" at skrive at jeg får en måned gratis - det gør jeg jo kun hvis jeg køber de resterende 5 måneder...
Måske skulle "man" spørge HBO hvordan jeg udnytter min gratis måned, uden at binde mig til et abonnement.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Jeg har prøvet at spørge HBO Nordic på facebook - så må vi se om de reagerer.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
|
HBO er sådan nogle narrøve at det gør helt ondt.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
|
Jeg synes at der er stor forskel på en annonce der reklamerer med en gratis mobiltelefon med store typer, hvor der så i brødteksten nævnes at det kræver et abonnement, og så denne mail, hvor der i en og samme sætning står at du får en måned gratis hvis du tegner et abonnement. At gratis i det her tilfælde er "forbudt" og Køb-6-måneder-betal-for-5 / tegn-et-abonnemnt-og-vi-giver-en-måned / 16,7% rabat er tilladt, er ren ordkløveri efter min mening. Redigeret af lunddal - 18-December-2012 kl. 13:36 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Hvordan det bliver præsenteret er fluknepperi. Det er jævnfør forbrugerombudsmanden ordet "gratis" der er i spil, når man skal binde sig for at få den "gratis" glæde.
BS |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
HBO = Hillbilly, Bend Over!
|
||
![]() |
||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
|
Har også lige fået indbydelsen og er ikke i tvivl om at man skal binde sig for 6 måneder hvoraf den første måned så er "gratis".
Har bestemt IKKE tænkt mig at gøre brug af muligheden. |
||
![]() |
||
|
Jeg er heller ikke længere i tvivl ![]() Jeg er så heller ikke i tvivl om at jeg IKKE vil gøre brug af min gratis måned! Jeg kan læse af HBO Nordics facebook gruppe at jeg ikke er den eneste - og min formodning er at HBO bliver nød til at reagere på det på et tidspunkt og ændre deres betingelser.
|
||
Lars B
||
![]() |
||
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
|
Der er da forhåbentlig ingen der hopper på det lort, der er intet der er værd at se, også 6 md. binding tænk er de er så dumme.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |