recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO: Gratis periode - eller?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO: Gratis periode - eller?!

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Har også lige fået indbydelsen og er ikke i tvivl om at man skal binde sig for 6 måneder hvoraf den første måned så er "gratis".
Har bestemt IKKE tænkt mig at gøre brug af muligheden.
Min email røg også i papirkurven. Jeg skal da ikke binde mig for 6 mdrs. abonnement, hvoraf den ene er gratis.
Her må der uddeles ros til Netflix, og deres bud på 1 til 3 mdr. gratis prøveperiode.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: 8310, Denmark
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 16:46
Nogen, der kender prisen på HBO? Jeg har også fået en rabat kode, men når jeg går ind på deres kan jeg ikke finde en pris. Det står heller ikke i deres mail.

Kan det kun ses på PC og evt. Samsung TV (af meget nyere dato)? Der er godt nok sparsomt (= ingen) information på deres side
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af nogames nogames skrev:

Nogen, der kender prisen på HBO? Jeg har også fået en rabat kode, men når jeg går ind på deres kan jeg ikke finde en pris. Det står heller ikke i deres mail.

79,- pr måned.
Ligger gemt under FAQ, Betaling og vilkår:

Mvh JørgenT
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:31
Jeg har også modtaget min invitation, er nysgerrig efter kvalitet og indhold, men ønsker ikke at give 395,- kr. for at få en ide om, om det er noget for mig.

Jeg "nøjes" indtil videre med Netflix og Viaplay, samt den gratis prøveperiode fra YouBio,

Der kunne HBO lære noget, lad brugerne prøve gratis, om det er en uge eller en måned er lige meget, men lad folk se hvad man køber.

Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Der kunne HBO lære noget, lad brugerne prøve gratis, om det er en uge eller en måned er lige meget, men lad folk se hvad man køber.

Som jeg læser deres FAQ, så har du 14 dages fortrydelsesret, så det er faktisk muligt at smage på deres udbud. Men jeg er da ellers enig, 6 mdr. binding i disse tider er meget gammeldags.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:40

Som jeg læser deres FAQ, så har du 14 dages fortrydelsesret, så det er faktisk muligt at smage på deres udbud.

Nej, ingen smagsprøver.
12.3 Hvis Brugeren påbegynder brug af Tjenesten inden for Fortrydelsesperioden ved at logge på Websitet og bruge Tjenesten, kan Brugeren ikke længere fortryde købet og få betalingen retur.

Mvh JørgenT
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 19:52
Damn. Jeg håber forbrugerombudsmanden ser et problem i dette.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 20:48
Fik lige min invite også,,, har dog valgt nej tak da man skal bruge speciel DMR software for at se deres indhold,,,, så nej tak, det skal kunne køre på standard software, holder mig indtil nu til LoveFilm, samme pris og fri streamning.
Til top
julle.p Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér julle.p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 20:59
Det er jo helt til grin!!

I Sverige er der sågar 1 års binding, før man får 1 måned 'gratis'. Farvel til HBO!!

Ros til Netflix!
Mvh. Alex
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 21:41
Jeg har endnu ikke fundet en afspilningsmulighed her i hjemmet bortset fra min Windows PC. Og jeg gider ikke sidde på kontoret og se gode TV serier.

Hvordan kan man ellers afspille deres indhold?

iPad, Apple TV, iPhone. Nope ingen klient.
Samsung PS63C7705YS (Plasma 2010). Nope ingen klient
Og nej, gider ikke investere i Android tabs (og det skal ikke kommenteres, da jeg ikke gider diskutere religion. Jeg har valgt Apple!)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 22:58

Jeg har endnu ikke fundet en afspilningsmulighed her i hjemmet bortset fra min Windows PC. Og jeg gider ikke sidde på kontoret og se gode TV serier.

Hvordan kan man ellers afspille deres indhold?

iPad, Apple TV, iPhone. Nope ingen klient.
Samsung PS63C7705YS (Plasma 2010). Nope ingen klient
Ikke fordi jeg vil reklamere for HBO, har ikke tænkt mig at tilmelde mig uden kort prøveperiode. Wink
Men har du kigget her?:
For der findes da åbenbart App til iPad/iPhone m.m.
Men ikke ATV (endnu)
Det er muligt Samsung skal være nyere end 2010?

Mvh JørgenT

Redigeret af JørgenT - 18-December-2012 kl. 22:59
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 23:40
Jørgen

Hvis du så lige læste hvad der står på den side du linker til

Notér venligst at HBO Nordic iOS appen i øjeblikket undergår Apples godkendelsesproces og vil være tilgængelig inden længe

så nej der findes pt intet til ipad/iphone
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu