|
HBO: Gratis periode - eller?! |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min email røg også i papirkurven. Jeg skal da ikke binde mig for 6 mdrs. abonnement, hvoraf den ene er gratis. Her må der uddeles ros til Netflix, og deres bud på 1 til 3 mdr. gratis prøveperiode.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Nogen, der kender prisen på HBO? Jeg har også fået en rabat kode, men når jeg går ind på deres kan jeg ikke finde en pris. Det står heller ikke i deres mail.
Kan det kun ses på PC og evt. Samsung TV (af meget nyere dato)? Der er godt nok sparsomt (= ingen) information på deres side ![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
79,- pr måned.
Ligger gemt under FAQ, Betaling og vilkår:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Jeg har også modtaget min invitation, er nysgerrig efter kvalitet og indhold, men ønsker ikke at give 395,- kr. for at få en ide om, om det er noget for mig.
Jeg "nøjes" indtil videre med Netflix og Viaplay, samt den gratis prøveperiode fra YouBio, Der kunne HBO lære noget, lad brugerne prøve gratis, om det er en uge eller en måned er lige meget, men lad folk se hvad man køber. |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Som jeg læser deres FAQ, så har du 14 dages fortrydelsesret, så det er faktisk muligt at smage på deres udbud. Men jeg er da ellers enig, 6 mdr. binding i disse tider er meget gammeldags. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Nej, ingen smagsprøver.
12.3 Hvis Brugeren påbegynder brug af Tjenesten inden for Fortrydelsesperioden ved at logge på Websitet og bruge Tjenesten, kan Brugeren ikke længere fortryde købet og få betalingen retur.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Damn. Jeg håber forbrugerombudsmanden ser et problem i dette.
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Fik lige min invite også,,, har dog valgt nej tak da man skal bruge speciel DMR software for at se deres indhold,,,, så nej tak, det skal kunne køre på standard software, holder mig indtil nu til LoveFilm, samme pris og fri streamning.
|
|
![]() |
|
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Det er jo helt til grin!!
I Sverige er der sågar 1 års binding, før man får 1 måned 'gratis'. Farvel til HBO!! Ros til Netflix! |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
Jeg har endnu ikke fundet en afspilningsmulighed her i hjemmet bortset fra min Windows PC. Og jeg gider ikke sidde på kontoret og se gode TV serier.
Hvordan kan man ellers afspille deres indhold? iPad, Apple TV, iPhone. Nope ingen klient. Samsung PS63C7705YS (Plasma 2010). Nope ingen klient Og nej, gider ikke investere i Android tabs (og det skal ikke kommenteres, da jeg ikke gider diskutere religion. Jeg har valgt Apple!) |
|
![]() |
|
Ikke fordi jeg vil reklamere for HBO, har ikke tænkt mig at tilmelde mig uden kort prøveperiode.
![]() Men har du kigget her?:
For der findes da åbenbart App til iPad/iPhone m.m.
Men ikke ATV (endnu)
Det er muligt Samsung skal være nyere end 2010?
Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 18-December-2012 kl. 22:59 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jørgen
Hvis du så lige læste hvad der står på den side du linker til
Notér venligst at HBO Nordic iOS appen i øjeblikket undergår Apples godkendelsesproces og vil være tilgængelig inden længe
så nej der findes pt intet til ipad/iphone
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |