|
HBO: Gratis periode - eller?! |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
kloppern
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da fint at de (endelig) åbner op for en gratis måned, og ja jeg vil da gerne se tredje sæson af Game of throne når den kommer. Men helt ærlig, det er jo ikke meget værd når jeg ikke kan få det op på mit tv!
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik også mail fra HBO vedr. mulighed for at prøve indtil 31 januar 2013.
Jeg sprang nu på for at se udvalget og kvaliteten, når nu man får en chance for at tjekke deres service i en prøve periode. |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Desvære virker deres app til Android ikke på rooted tablets/phones
|
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad i alverden er der at klage over ?
Hvorfor skal Airplay have sær-rettigheder
Dette "Æble" har jo lukket sig selv ind i myretube af penge.
Hysteri
NIX
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror nu det Zulfo mener at han vil klage over den gratis måned som man indtil her til aften kun kunne få hvis man tegnede et 6 mds abodement
|
||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Besked slettet. Redigeret af Allan Jensen - 19-December-2012 kl. 23:16 |
||
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad skal jeg bruge hbo til når jeg ikke kan få det op på tv, uden jeg køber endnu en boks? Det er alt for besværligt!
|
||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
||
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dvs. Netflix og alle andre tjenester og vare som kører med prøveperioder også lukker snart? Vel næppe tale som at forære noget væk når det kun er en måned?
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror du ikke du skulle prøve at læse mit første indlæg, og så de andre indlæg fra mig i tråden? Min klage går, som de andre nævner, på at jeg får et tilbud om noget gratis - under forudsætning af at jeg binder mig i 6 måneder, og derfor kommer til at betale for 5 måneder - så er der lige som ikke noget "gratis" længere. Min klage til forbrugerombudmanden gik på HBO's brug af ordet "gratis" når det samtidig forudsætter abonnement, ikke noget med Airplay eller andet Æblehejs.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, har prøvet det nu, er ikke imponeret over kvaliteten af videoen. Det hakker hvert 5. sekund eller sådan noget og kvaliteten ser ud til at være noget lavere end DVD.
Til gengæld ser det ud til at det med gratis periode er korrekt nu, omend bestillingsprocessen ikke er den mest brugervenlige. Og så står det altså stadig som om man betaler 5 x 79 kr, indtil man når til at indtaste betalingskortoplysninger. Så er de væk igen. Film-delen af HBO kan være lige meget. Den er tarvelig. Jeg tror der var 3 film i Science Fiction og 2 i Action. Serie-delen ser derimod ganske god ud og der er masser at tage fat på til de lange vinteraftener.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det anderledes end alle mulige andre reklamer hvor der står: "Køb 2 og den 3. gratis" eller "Køb 2 og få den billigste gratis"?
|
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |