|
HBO: Gratis periode - eller?! |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har jeg ikke set nogen skrive, men de skriver ofte køb 3 og betal for 2, eller betal kun for den dyreste vare.
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Står der ikke oftest: Køb 2 og betal kun for den dyreste?
Uanset hvad gør det det vel ikke lovligt for HBO! Dog et fint tiltag at de alligevel gør det gratis. Jeg prøver det i hvert fald af. Jeg kan jo også se det på mit TV da jeg har et mediecenter koblet til :-) BS
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Det er vist ret sjældent at nogen butikker skriver noget med ordet "gratis" - rigtig mange butikker har fundet ud af at man skal passe på sit ordvalg. Der er også en grund til at forbrugerombudsmanden har skrevet som han har (i forbindelse med Telesektoren) at man ikke må forudsætte at noget er gratis af at der skal tegnes et abonnement. Men SKULLE der være nogen der gør det samme som HBO, så er det i min verden HELLER ikke i orden - så at andre gør det, berettiger ikke HBO til at gøre det samme (hopper du også ud fra Storebæltsbroen fordi nogen andre gør det!?!
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg har netop fået en bekræftelse på, at mit abonnement er opsagt, men nu står der så i deres mail, at de netop har valgt at forlænge deres prøveperiode indtil den 28/2. Ser ikke ud til, at de er helt klar til at gå public endnu.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24785 |
|
Den har jeg også lige fået. Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal stoppe, eller ikke. Som det er nu, hvor jeg ikke kan se det, på nogen af mine maskiner, så kan jeg ikke bruge det. Men hvis de får Airplay, eller en APP ved Apple, så er det noget andet. Og så får andre tv, end kun Samsung og LG. Helst Panasonic.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg overvejer også om jeg skal stoppe eller blive en måned mere. Vi har indtil den 31. til at finde ud af det, og jeg får ny Samsung BD-afspiller den dag, så hvis der viser sig at være en app til den, så fortsætter jeg en måned mere, ellers skrider jeg.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
|
Jeg opsage mit abonnement allerede d. 2. jan. efter få dages prøve. Og fik mail retur d. 4. jan at det ville blive opsagt med øjeblikelig virkning. Men det kan stadigvæk ses.
Og fik så mail d. 25. januar:
Forlængelse af din omkostningsfrie prøveperiode Vi har valgt at forlænge din prøveperiode så du nu kan benytte vores
tjeneste helt uden omkostninger i yderligere en måned. Du skal blot opsige dit abonnement inden d. 28. februar 2013 for at undgå at binde dig yderligere. Er min e-mail anderledes på det punkt? Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
|
I min mail står der sådan her:
"Vi vil gerne informere dig om, at vi har valgt at forlænge prøveperioden, så vores tjeneste nu kan benyttes helt uden omkostninger i yderligere en måned. Abonnementet skal blot opsiges inden d. 28. februar 2013 for at undgå yderligere binding. Før denne dato vil der også være mulighed for at vælge mellem et 6 måneders abonnement til 79kr/mdr. eller et nyt månedligt abonnement til 129 kr/mdr. med én måneds opsigelse. Såfremt du ønsker at fortryde din opsigelse af HBO Nordic, venligst kontakt vores kundeservice før d. 31. januar, så hjælper de dig. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores kundeservice nederst i mailen." |
||
![]() |
||
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
|
Hvad kører i HBO Nordic på? Har WDTV og pt. er det ikke lykkes at få til at virke.
Ang. Abb. har jeg modtaget en "værdi-kupon" som skal indløses inden 31/1-13 men binder man sig dermed til deres abb. ? Og derved vil have det ovennævnte bøvl. For syntes ikke der står noget om man binder sig, men det kommer måske senere i registeringen.
|
||
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
||
![]() |
||
|
Du binder dig ikke, hvis du når at opsige inden den 28/2.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |