recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO - Hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO - Hvordan?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 09:59
Oplysningerne er fra oktober 2014. Dengang var der problemer med 5.1 lyd på de nyeste Samsung Smart TV, men ikke de ældre. Det kan godt være det er ændret sidenhen, men det var det snakken gik på. Beklager, at jeg ikke lige fik den detalje med før.

Info kommer fra "Vice President PR Nordic". Jeg viderebringer sjældent info fra supportfolk :)

Redigeret af Rasmus Larsen - 02-Marts-2015 kl. 10:05
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2015 kl. 15:30
Mon ikke det var de samme problemer, som Netflix havde siden oktober også, som så blev rettet her for et par uger siden? Flot responstid af Samsung i øvrigt.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 07:47
Jo, det kunne sagtens være relateret.

Jeg må sige, at jeg også undrer mig over de forskellige udmeldinger omkring 1080p fra HBO. Der er jo ingen tvivl om, at de i det lange første stykke tid sagde 1080p.

Giver "info"-knappen på Samsung's tv ikke noget feedback mht. hvilken opløsning signalet kommer ind i når man streamer fra HBO? I Netflix-app'en hiver den jo på mange tv tekniskinfo fra Netflix fra.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu