|
HBO - Hvordan? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oplysningerne er fra oktober 2014. Dengang var der problemer med 5.1 lyd på de nyeste Samsung Smart TV, men ikke de ældre. Det kan godt være det er ændret sidenhen, men det var det snakken gik på. Beklager, at jeg ikke lige fik den detalje med før.
Info kommer fra "Vice President PR Nordic". Jeg viderebringer sjældent info fra supportfolk :)
Redigeret af Rasmus Larsen - 02-Marts-2015 kl. 10:05 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Mon ikke det var de samme problemer, som Netflix havde siden oktober også, som så blev rettet her for et par uger siden? Flot responstid af Samsung i øvrigt.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Jo, det kunne sagtens være relateret.
Jeg må sige, at jeg også undrer mig over de forskellige udmeldinger omkring 1080p fra HBO. Der er jo ingen tvivl om, at de i det lange første stykke tid sagde 1080p. Giver "info"-knappen på Samsung's tv ikke noget feedback mht. hvilken opløsning signalet kommer ind i når man streamer fra HBO? I Netflix-app'en hiver den jo på mange tv tekniskinfo fra Netflix fra.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |