recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO: Lissau Tab-tension 92"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO: Lissau Tab-tension 92"

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 19:49
Ved du om det er muligt at sætte det fast i loftet? eller er det kun til væg?
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 20:11
Hej allan.

Ja det også muligt og sætte det fast til loftet.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 19:08
Jeg vil da gerne ligge et bud på 1500
Er godt klar over at det er under din hbo, men lige nu har jeg ikke mere at give.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 19:13
Det er desvære solgt i sidste uge til HBO. Har bare ikke fået slettet annoncen da jeg har travlt på arbejdet med alle de jule frokost.

Men held og lykke med dine små bud :-)
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Det er desvære solgt i sidste uge til HBO. Har bare ikke fået slettet annoncen da jeg har travlt på arbejdet med alle de jule frokost.

Men held og lykke med dine små bud :-)

Når du nu er inde og svare folk angående din annonce, kunne du evt lige rette overskriften i første indlæg til SOLGT Smile
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 20:24
Jeg har allerede prøvet men synes ikke der nogen mulighed for det på en Ipad.
Bærbaren ligger hjemme...

Men kan det ikke passe jeg kan hoppe på "PC" udgaven af denne hjemmeside på ipad?
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Men kan det ikke passe jeg kan hoppe på "PC" udgaven af denne hjemmeside på ipad?

Aner det ikk

Jeg ejer ingen afgnavne æble produkter LOL

Kun Windows og Android
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 20:46
Touché
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 21:14
Godt du fik det solgt til det du ville, men det kunne jo være at du var i Black friday humør. Og svarede pænt tilbage på et lavt bud.
God weekend herfra.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu