|
HBO: Lissau Tab-tension 92" |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du om det er muligt at sætte det fast i loftet? eller er det kun til væg?
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Hej allan.
Ja det også muligt og sætte det fast til loftet. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Jeg vil da gerne ligge et bud på 1500
Er godt klar over at det er under din hbo, men lige nu har jeg ikke mere at give. |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Det er desvære solgt i sidste uge til HBO. Har bare ikke fået slettet annoncen da jeg har travlt på arbejdet med alle de jule frokost.
Men held og lykke med dine små bud :-) |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Når du nu er inde og svare folk angående din annonce, kunne du evt lige rette overskriften i første indlæg til SOLGT
![]() |
|
![]() |
|
Jeg har allerede prøvet men synes ikke der nogen mulighed for det på en Ipad.
Bærbaren ligger hjemme... Men kan det ikke passe jeg kan hoppe på "PC" udgaven af denne hjemmeside på ipad? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Aner det ikk Jeg ejer ingen afgnavne æble produkter ![]() Kun Windows og Android
|
|
![]() |
|
Touché
![]() |
|
![]() |
|
Godt du fik det solgt til det du ville, men det kunne jo være at du var i Black friday humør. Og svarede pænt tilbage på et lavt bud.
God weekend herfra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |