|
HBO Max gennem Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 18:59 |
HBO Max erstatter HBO Nordic, det er de fleste klar over.
Jeg er i tvivl om man stadig kan se HBO via Yousee appen, eller man skal downloade HBO. I så tilfælde, skal man så bruge Yousee-login til HBO? Jeg synes ikke jeg har fået noget oplyst |
|
Steen
|
|
rune.alleslev
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(1)
|
Du skal downloade app. Du kan så vælge Max i bland selv
|
|
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, tak. Login er med Yousee login?
|
|
Steen
|
|
rune.alleslev
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, du får separat login ligesom Viaplay og TV2 Play
Redigeret af rune.alleslev - 25-Oktober-2021 kl. 19:14 |
|
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Generelt melder HBO Max sig ud af disse indholdsaftaler, hvor deres indhold flettes ind i katalog hos en partner. Partnere, såsom YouSee, vil dog stadig sælge adgang til tjenesten som del af pakken. Man kan bruge appen.
YouSee oplyser til mig, at de arbejder på en fremtidig løsning, så HBO Max kan ses på YouSee-boksen. Jeg ved ikke hvad den består i, men mit gæt vil være en særligt app ligesom der findes særskilt app til Netflix på YouSee-boksen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske Off topic Men er der nogen der kan ser, om alle de serier, som HBO ikke selv producerer er med i HBO Max? f.eks. dem fra Showtime?
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige erfaret, at man også kan tilmelde sig HBO Max i øjeblikket på en pris på sølle 39,50 månedligt i resten af den tid man ønske at være med. Det må være billigste tjeneste på markedet
|
|
Steen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke helt korrekt. Du får 50% rabat resten af livet, så længe du ikke opsiger på noget tidspunkt. Hvis prisen stiger til f.eks. 119,- om måneden, så stiger din pris til 59,50 om måneden.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm har problemer med at vælge betalingmåde. Kan fint oprettet mig, men når den kommer til Vælg betalingmåde hænger den bare.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vist et generelt problem med betaling pt. Der er sikkert mange, som forsøger at komme ind. HBO skriver, at der arbejdes på det.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |