|
HBO Nordic kvalitet på Samsung blu-ray afspillere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apple skal da ikke have penge for at HBO skal kunne tillade AirPlay i deres app. |
|
![]() |
|
akawa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 96 |
Hej
Tak for svar, det virker. Har valgt Bitsteam (Unprocessed), ud fra følgende i manualen: ![]() Min Audio opsætning er følgende, er det ikke rigtigt at lade PCM Downsampling og Dynamic Range Control været slået fra med mit Beoplay V1? ![]() Redigeret af akawa - 04-August-2014 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jo, det er helt korrekt.
Og Lunddal - Jo, det skal de så snart der benyttes DRM over Airplay. Airplay er i sig selv gratis at benytte, men vil du beskytte din data, så skal du betale til moder Apple.
|
|
![]() |
|
JAWA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
HBO Nordic`s android APP fungerer på Andersson Smart TV HDMI 3.0 Dongle der fåes hos Computer City.Den medfølgende fjernbetjening fungerer dog ret elendigt.http://www.computercity.dk/product/15410536/andersson-smart-tv-hdmi-3-0-dongle?ref=section
Mvh
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Har du et link? Jeg er overbevist om at Apple overhovedet ikke licenserer FairPlay DRM. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ikke andet, end jeg fik det fortalt, af en af de to herrer fra flatpanels. Om det var Torben eller Rasmus, kan jeg ikke huske.
|
|
![]() |
|
Android app'en er heller ikke i 1080p og har heller ikke 5.1 lyd. Så er vi lige vidt. |
|
![]() |
|
Der var rygter for en del år siden, men jeg kan ikke finde noget konkret angående licensering af FairPlay - kun brok over at man ikke kan. |
|
![]() |
|
Jeg regner dog med, at Torben og Rasmus har styr på fakta, når de driver en side som flatpanels.dk. Så indtil det modsatte er bevist, stoler jeg på dem :)
Men uanset om de tager licens eller ej, så er det stadig pisse irriterende, at HBO Nordig ikke har ordentlig Airplay. Eller Chromecast support for den sags skyld. De skulle tage at få fingeren ud, skulle de! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |