|
HBO Nordic ljud |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
amazon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2016 kl. 16:08 |
|
Hej.
Har skaffat HBO Nordic men får inget 5.1 ljud. Finns det? Har Sony PS 3 och en laptop med HDMI-till Denon AVR 1912. Får endast ut stereo ljud. Hoppas på svar från någon som vet. ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HBO Nordic streamer i 1080p HD og 5.1 surround sound på både PlayStation 3 og PlayStation 4. http://www.recordere.dk/2015/10/nu-kan-du-se-hbo-nordic-via-playstation/ |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
Jeg har 5.1 lyd via Chromecast.
Via Samtung TV og ATV3 er der kun stereo lyd.
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
|
Min receiver viser, at den modtager et 5.1-signal fra PS3, når jeg streamer HBO. Men reelt er der ingen lyd i baghøjttalerne. Jeg har ikke gjort noget for at finde ud af, om der er lyd i centerhøjttaleren eller i LFE-kanalen.
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
|
Jeg har i dag købt en Apple TV 3. Den har surround-lyd på OBH. Godt nok stadig kun Dolby Digital, men der er i hvert fald lyd i baghøjttalerne, og lyden virker også lidt mere klar.
Billedet er stadig ikke helt på højde med det TV-billede, jeg får gennem Stofa. Især er der skruet for meget op for farverne. Men det er ikke så hårdt komprimeret, som det var på PS3. Frem- og tilbagespoling i udsendelsen fungerer langt bedre med Apple TV end med PS3. PS3 har en underlig mani med pludselig at springe 5 minutter den forkerte vej, når man hopper fremad eller bagud i en udsendelse, og dermed er man ofte nærmest fanget i et uendeligt loop. PS3'en kommer ikke til at køre HBO længere. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
De sender da ikke 5.1 på anden måde.?
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Har jeg da skrevet det? DD5.1 er i mine øjne "kun DD5.1", uanset om det er det bedste format, HBO formår. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |