recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO og Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO og Apple tv

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO og Apple tv
    Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 15:08
Beklager hvis det har været oppe at vende før.

Er det muligt, at kører HBO på Apple tv, evt via AirPlay fra iPad, da HBO så vidt jeg ved, ikke har en Apple tv app
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 15:11
Airplay er muligt, men der er vist ikke HD på iPad app'en, så det er der nok heller ikke over Airplay.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 15:17
Ved du hvordan lyden så går igennem, er det mono/stereo eller sourround?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 17:07
Følger lige med her...
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:13
Jeg er ikke sikker. Hvis de har fået det løst med HD, så tror jeg også der er surround. Er det stadig kun i SD, så tror jeg kun det er stereo. Mono ved jeg det ikke er.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:16
Super, stereo er fint nok, kunne være jeg skulle give mig i kast med det. Det væsentlig er, at jeg ikke gider sætte computer til hver gAng
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 10:31
I seneste iOS-opdatering skrev HBO "support for Airplay Full Mirroring". Det skrev deres PR-folk også til mig i går, men jeg ved ikke helt hvordan det skal forstås, men så vidt jeg husker, så var billedet ikke fuld skærm tidligere ved HBOs mirroring?

Er der nogen med HBO, som kan tjekke?

Men de har vist ikke HD i iOS endnu.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 10:56
Hvordan gør man der rent praktisk. Har iPad men er helt blank på det her. Har end ikke fundet ud af at bruge AirPlay. Har eks. Billeder på min iPad jeg ku tænke mig at se på mit tv...men hvordan gør man? Og det er vel det samme med HBO?
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 12:48
HBO Nordic har fået full screen mirroring via AirPlay, det er streaming fra iOS device ikke streaming fra nettet. 
Kvaliteten er den samme som er på dit device, dvs. SD og stereo. Det er i min optik ikke optimalt med længere sekvenser med levende billeder, da det ikke kører særligt stabilt.

Gå i control center på dit device og vælg AirPlay og wupti er det på dit tv via ATV.

Bare kom med spørgsmål, jeg har en del erfaring med HBO Nordic.

Smile

Redigeret af Pede8000 - 01-November-2013 kl. 12:49
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 13:36
Hej, jeg har et problem jeg ikke har kunne få løst af hbonordics hotline.

Jeg kan ikke komme længere når jeg vil se en film end til at der står Loading Data og en blå cirkel roterer.
Det gælder firefox, Safari og Chrome på mac.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret videopluginnet der skal bruges, men der sker altså ikke noget.
Jeg kan få det til at virke på andre macs på samme netværk.
Men hvad går der galt her?

mvh

Godowsky

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Hvordan gør man der rent praktisk. Har iPad men er helt blank på det her. Har end ikke fundet ud af at bruge AirPlay. Har eks. Billeder på min iPad jeg ku tænke mig at se på mit tv...men hvordan gør man? Og det er vel det samme med HBO?

Hiv op fra bunden og vælg Airplay-enhed. Det kan du gøre med alle mediefiler (billeder, video og musik), sågar spil (stadig flere understøtter to-skærms-spil). Når en app ikke officielt understøtter Airplay (f.eks. HBOs) så kan du spejle billedet med Airplay Mirroring med dne lille slider i menuen.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2013 kl. 19:51
Tal Rasmus. Det vil jeg se om jeg kan finde ud af.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu