|
HBO og Apple tv |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 15:08 |
Beklager hvis det har været oppe at vende før.
Er det muligt, at kører HBO på Apple tv, evt via AirPlay fra iPad, da HBO så vidt jeg ved, ikke har en Apple tv app |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Airplay er muligt, men der er vist ikke HD på iPad app'en, så det er der nok heller ikke over Airplay.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Ved du hvordan lyden så går igennem, er det mono/stereo eller sourround?
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Følger lige med her...
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg er ikke sikker. Hvis de har fået det løst med HD, så tror jeg også der er surround. Er det stadig kun i SD, så tror jeg kun det er stereo. Mono ved jeg det ikke er.
|
|
![]() |
|
Super, stereo er fint nok, kunne være jeg skulle give mig i kast med det. Det væsentlig er, at jeg ikke gider sætte computer til hver gAng
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
I seneste iOS-opdatering skrev HBO "support for Airplay Full Mirroring". Det skrev deres PR-folk også til mig i går, men jeg ved ikke helt hvordan det skal forstås, men så vidt jeg husker, så var billedet ikke fuld skærm tidligere ved HBOs mirroring?
Er der nogen med HBO, som kan tjekke? Men de har vist ikke HD i iOS endnu.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Hvordan gør man der rent praktisk. Har iPad men er helt blank på det her. Har end ikke fundet ud af at bruge AirPlay. Har eks. Billeder på min iPad jeg ku tænke mig at se på mit tv...men hvordan gør man? Og det er vel det samme med HBO?
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
HBO Nordic har fået full screen mirroring via AirPlay, det er streaming fra iOS device ikke streaming fra nettet.
Kvaliteten er den samme som er på dit device, dvs. SD og stereo. Det er i min optik ikke optimalt med længere sekvenser med levende billeder, da det ikke kører særligt stabilt. Gå i control center på dit device og vælg AirPlay og wupti er det på dit tv via ATV. Bare kom med spørgsmål, jeg har en del erfaring med HBO Nordic. ![]() Redigeret af Pede8000 - 01-November-2013 kl. 12:49 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Hej, jeg har et problem jeg ikke har kunne få løst af hbonordics hotline.
Jeg kan ikke komme længere når jeg vil se en film end til at der står Loading Data og en blå cirkel roterer. Det gælder firefox, Safari og Chrome på mac. Jeg har afinstalleret og geninstalleret videopluginnet der skal bruges, men der sker altså ikke noget. Jeg kan få det til at virke på andre macs på samme netværk. Men hvad går der galt her? mvh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Hiv op fra bunden og vælg Airplay-enhed. Det kan du gøre med alle mediefiler (billeder, video og musik), sågar spil (stadig flere understøtter to-skærms-spil). Når en app ikke officielt understøtter Airplay (f.eks. HBOs) så kan du spejle billedet med Airplay Mirroring med dne lille slider i menuen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Tal Rasmus. Det vil jeg se om jeg kan finde ud af.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |