|
HBO på Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
Hamish
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: København Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2015 kl. 15:48 |
Jeg mangler nogle afsnit fra flere af serierne fra HBO på boksen men de er på Yousee appen. Bla 6. afsnit af Ballers, 4. og 6. afsnit af True Detective sæson 2. Jeg ringede til yousee kundeservice hvor jeg fik det svar at det var HBO der bestemte hvad yousee måtte sende. HBO giver Yousee lov til at sende de første 6 afsnit af True Detective på Yousee app men kun afsnit 1,2,3 og 5 på boksen. Den lyder godt nok langt ude |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder ikke rigtigt. Prøv at skrive til dem på facebook.
|
|
Hamish
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: København Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blev idag ringet op af en kunderådgiver, der sagde at det var teknisk fejl som ville blive rettet. Jeg fortalte så hvad yousee kundeservice havde sagt og det ikke var første gang de havde sagt noget forkert og jeg kender andre der har oplevet det samme. Han sagde at de tog klagerne op og retter op. Det tvivler jeg godt nok på, men man kan jo altid blive overrasket
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |