recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO på Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO på Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO på Yousee
    Sendt: 27-Juli-2015 kl. 15:48

Jeg mangler nogle afsnit fra flere af serierne fra HBO på boksen men de er på Yousee appen. Bla 6. afsnit af Ballers, 4. og 6. afsnit af True Detective sæson 2. Jeg ringede til yousee kundeservice hvor jeg fik det svar at det var HBO der bestemte hvad yousee måtte sende. HBO giver Yousee lov til at sende de første 6 afsnit af True Detective på Yousee app men kun afsnit 1,2,3 og 5 på boksen. Den lyder godt nok langt ude
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 18:20
Det lyder ikke rigtigt. Prøv at skrive til dem på facebook.
Til top
Hamish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: København
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 10:58
Blev idag ringet op af en kunderådgiver, der sagde at det var teknisk fejl som ville blive rettet. Jeg fortalte så hvad yousee kundeservice havde sagt og det ikke var første gang de havde sagt noget forkert og jeg kender andre der har oplevet det samme. Han sagde at de tog klagerne op og retter op.  Det tvivler jeg godt nok på, men man kan jo altid blive overrasket             
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu