recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO vil ikke spille på mit Samsung UE46F8005STXXE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO vil ikke spille på mit Samsung UE46F8005STXXE

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
netmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netmet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO vil ikke spille på mit Samsung UE46F8005STXXE
    Sendt: 13-Januar-2021 kl. 13:32
Hej

Jeg har lige oprettet mig hos HBO og har brugt tjenesten en enkelt gang uden problemer for et par dage siden. I dag ville jeg så igen se en film - men når jeg logger ind på appen, får jeg en fejlmeddelse fra HBO, der siger at jeg ikke længere kan bruge HBO på "this device or operating system."
Jeg har tjekket for software updates, men kan se at jeg har den sidste nye (1136).

Mit Samsung Smart TV UE46F8005STXXE er fra 2014, så det bør ikke handle om alderen her.

Mon der er en af jer, der kan hjælpe?

På forhånd tak :-)
Mette
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 13:53
HBO skriver "HBO Nordic er tilgængeligt på Samsung Smart TV fra 2015"
Dit tv er en 2013-model.
At det virkede for et par dage siden, og ikke virker nu, er dog mærkeligt. Begge dele ;-)
Til top
netmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netmet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 17:17
Ja det er godt nok underligt, men efter at have søgt på nettet, kan jeg både se steder, hvor HBO skriver at det virker på TV fra 2011 og frem - og som du siger fra 2015 og frem. Må nok bare finde en anden streamingtjeneste så.

Tak for hjælpen
Mette
Taknemmelig for alle de gode råd og fede anbefalinger jeg har fået herinde!
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af netmet netmet skrev:

Må nok bare finde en anden streamingtjeneste så.


...eller en Chromecast ;-)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 07:58
Det er desværre historien om Smart TV. Efter få år mangler apps til de aktuelle tjenester og nogle gange forsvinder apps sågar, som var der ved lancering af TV'et.

Køb en ekstern enhed såsom Chromecast, Apple TV eller lignende. Det kommer du næppe til at fortryde.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:25
Ja, glem alt om "smarte" TVer, især når de er mere end 2 år gamle, i dit tilfælde er det jo fra tiden før Tizen OS, så det er ikke underligt at den App ikke virker længere, der opdateres ikke bagud.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
netmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netmet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:48
Hmm - Apple TV eller andet virker som vejen frem. Jeg har dog en anden udfordring - nemlig at der ikke er wifi i min kolonihave (hvor jeg bor 6 mdr. om året), hvilket betyder at jeg er afhængig af apps der virker på mit Smart TV derude. Jeg kan ikke bruge Cromecast over et mobil-hotspot. Jeg er dog ikke klar over, om det samme gælder for Apple TV?

Vh.
Mette
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:56
 ATV eller anden streamingbox forbinder du bare til dit Hotspot lige som TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
netmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netmet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 11:04
Ah ok - det var jeg ikke klar over, at jeg kunne!
Tak for hjælpen. Er vist nødt til at sætte mig ordentligt ind i bl.a. Apple TV. Ved alt for lidt om det til at vurdere hvad jeg skal vælge.


Taknemmelig for alle de gode råd og fede anbefalinger jeg har fået herinde!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 11:10
 Hvis der haves Android Telefon så brug en Shield TV eller Mi box, haves der æblemand, så brug ATV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
netmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netmet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 11:17
Jeg har pt. en iPhone X, så det bliver vel ATV så.
Nå - et tillægsspørgsmål: Skal det være nyeste model eller kan jeg "nøjes" med en lidt ældre model fra dba.dk?
Taknemmelig for alle de gode råd og fede anbefalinger jeg har fået herinde!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 11:23
 Dit TV er kun FHD, så medmindre der er planer om udskiftning, så er det ikke nødvendigt med en ATV 4.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu