|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 04-Juni-2008 kl. 20:44 |
Heeey Jeg tænkte på hvor man kunne købe sådan en fætter ?? Gerne til en billig penge hehe.. Jeg har kun et 32" så 2300 (på tilbud) får at Otto kommer og laver mit fjernsyn, er måske lige i overkanten. Men når jeg engang for købt 50" er der helt sikkert et job til Otto. Men vil det endelig give et bedre billed, hvis jeg kørte HD Basic igennem min PS3 ?? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen HD Basic kan skam købes flere steder, vist bl.a. hos Otto Og ja den vil give dig et bedre billede, for via BD´en gennemgår man farver, kontrast osv. Ikke noget dårligt køb. Men hvor den er billigst - det ved jeg egentlig ikke |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Nice.. Hvad koster levering til danmark så ??
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
1£ i porto.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg har set at avsforums.com har en gratis kalibrerings _DVD_. Har ikke proevet den endnu, pga. pc problemer. Det er en man selv braender, saa de har med vilje ikke lavet en Blu-Ray, da mange ikke har braendere til disse. Og saa har der nok heller ikke vaeret budge til det, nu hvor den skulle vaere gratis. Er det saa pengene vaerd at koebe en "original" eller kan man noejes med en gratis? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt en i Fona til 99.95 kr, men min skærm er ikke blevet bedre. Derfor jeg spurgte om HD basic vil give nogen forskel.
Redigeret af tupac85 - 05-Juni-2008 kl. 10:57 |
|
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Tupac, vi kan jo dele omkostningen, da den indtil videre bare skal bruges en gang. Den der beholder skiven kan saa give lidt mere end den anden? Hvor bor du henne? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Det kunne vi da godt finde ud af. Jeg bor i Kolding |
|
|
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Den er lidt billigere hos Axelmusic.com beløbet står i Euro og de tager halvanden Euro for at sende til Danmark. Jeg købte min der.... |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Der er en australsk side, som før er linket til herinde. Der koster den vist kun 16USD eller noget. Var lige omkring 100kr inkl porto for den derfra, så vidt jeg husker.
|
|
![]() |
|
![]() |
Naar man kalibrerer med saadan en disc, saa galeder indstillingerne vel kun den udgang men bruger dem paa. Er det saa muligt bare at "kopiere" de samme indstillinger over paa den analoge indgang, eller en anden hdmi? Eller er det meget usikkert at resultatet vil vaere ligesaa godt som paa den hdmi, man egentlig kalibrerer paa? |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |