Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MikeOne
Guld medlem
Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 16:48 |
Nå endeligt - I den rigtige retning. Så koster pakkerne nok bare det mere, som varslet.
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1025
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 17:09 |
detlef skrev:
Har netop talt med en stofa tekniker der siger uge 47 og 1500,- |
Er der harddisk i?
|
|
 |
Doose77
Bruger
Oprettet: 08-September-2007
Point: 183
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 17:58 |
Yay! Det er lige indenfor min prisklasse!  Så er det bare med at holde øjene åbne. Ved vi hvad mærke boxen er? Jeg venter stadig på noget konkret ang de nye "pakker" eller hvad det nu bliver til.
|
 |
Lars 62
Ny bruger
Oprettet: 11-Oktober-2007
Point: 11
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 20:07 |
I det sidste Stofamagasin var der en artikel om Interaktivt TV og om en ny boks, der ville blive lanceret inden årets udgang. Efter hvad jeg kan forstå vil det blive muligt at få digitale TV kanaler igennem sin Stofa bredbåndsforbindelse. Skal det forstås at det bliver muligt at modtage digitale programmer udenom sit antenneselskab ????
Og ved nogen om det bliver en boks med DVB-C kabeltuner, eller er det en helt ny type der vil blive tilbudt til Interaktivt TV. ????
|
 |
Doose77
Bruger
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 21:13 |
Jeg tror da ikke det er gennem bredbånd? men hvad ved jeg. Jeg gik ud fra det var gennem kabel tv og ikke bredbånd. Det ville i hvert fald være pænt træls for os som har valgt ikke at have stofanet men en anden udbyder. I Aalborg lyder det i hvert fald til at det ikke er det store det bliver ændret. Så vidt jeg ved vil de beholde de tre pakker og man vil derefter kunne købe ekstra kanaler ved siden af. Stort set som de gør nu. Men at det i fremtiden kan laves mere individuelt.  Igen.. det er bare sådan som jeg har forstået det. Der ligger et interview med ANTVs formand på deres hjemmeside hvis nogen skulle have interesse.
|
 |
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 21:47 |
stofa kommer med den nye boks i starten af det nye år, det er stadig samsung nu bare med hdd ;)
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 22:04 |
Sigida - det lyder fedt! Glæder mig....
|
 |
baktus
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Point: 90
|
Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 08:02 |
Har snakket med Stofa Aalborg og de siger det er IPTV der er lige på trapperne. Har også hørt andre rygter om at den næste dekoder til kabeltv først kommer i efteråret 2009.
|
 |
Doose77
Bruger
|
Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 08:56 |
Kald mig forvirret så. Hvad er det der kommer nu her i november? En dekoder til bredbåndstv?
Skal man så bide i det sure æble og får stofanet? Jeg har haft det før men var ikke tildfreds med prisen overhovedet så valgte en anden udbyder da jeg flyttede.
|
 |
baktus
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Point: 90
|
Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 12:44 |
Doose77 skrev:
Kald mig forvirret så. Hvad er det der kommer nu her i november? En dekoder til bredbåndstv?
|
Sandsynligvis. Men kan da også være vi er heldige at få en ny til kabeltv.
|
 |
SilentDK
Ny bruger
Oprettet: 21-Juli-2004
Point: 16
|
Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 19:10 |
Den kommer i 2 versioner...
Den der kommer til november er til "bredbåndstv"-ADSL, den anden kommer lidt senere (sikkert starten af 2008) vil være med DVB-C. den kan så tilsluttes en internet forbindelse hvis man ønsker og bruge kiosk, nyheder, osv. De begge er fra Motorola.
|
 |
pjoska
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 566
|
Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 19:38 |
SilentDK skrev:
Den kommer i 2 versioner...
Den der kommer til november er til "bredbåndstv"-ADSL, den anden kommer lidt senere (sikkert starten af 2008) vil være med DVB-C. den kan så tilsluttes en internet forbindelse hvis man ønsker og bruge kiosk, nyheder, osv. De begge er fra Motorola.
|
Hvordan fik du fat i de oplysninger og hvor sikker er du på de er korrekte, adsl boksen afløser vel ikke samsung hd boksen og da de sagde til mig den kom i november, så undrer jeg mig lidt
|
 |