recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD DVD Afspiller - IMAX - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD DVD Afspiller - IMAX - HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: HD DVD Afspiller - IMAX - HJÆLP
    Sendt: 01-Februar-2007 kl. 18:34

Er der nogen der ved, om man kan afspille Microsoft IMAX HD DVD´er på en Toshiba HD E1?

Tak for hjælpen



Redigeret af Hother - 02-Februar-2007 kl. 09:09
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 08:35

Haalllooooo.....

Er der ingen der kan hjælpe med et svar??

Se vedlagte link til Microsoft - måske letter det  på forståelsen på mit spørgsmål

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/ hdvideo/contentshowcase.aspx

 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 09:46

Det er ikke en HD-DVD, men i formatet WMVHD, dvs. i hd-opløsning, men på et almindeligt dvd-medie.

Jeg ved ikke, om Toshibaen kan spise dem, men jeg tror det er mindre sandsynligt.

Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er der nogen der ved, om man kan afspille Microsoft IMAX HD DVD´er på en Toshiba HD E1?


Tak for hjælpen



Hej Hother.

Jeg gætter på at du mener WMV-HD skiver? IMAX er blot et 70mm filmformat, men der er udgivet en del IMAX film på WMV-HD. Jeg tror svaret er nej. I følge manualen på den amerikanske søstermodel kan den kun understøtte audioskiver i Windows formatet (WMA).

Det kan ses på side 8 i manualen:

Manual til HD-A1

Det kan selvfølgelig ikke udelukkes at en firmware patch senere kan gøre det muligt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 09:51

Hej begge - og tak for jeres svar. Næh.... jeg har bestemt også mine tvivl. Jeg har nemlig ikke kunnet finde svar på spørgsmålet i min manual. Jeg har såmænd sendt en mail til Toshiba UK, men fik ikke noget svar.

Jeg downloadede et par på clip fra Microsofts hjemme side på min PC, og det ser dæleme godt ud



Redigeret af Hother - 02-Februar-2007 kl. 09:56
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu