|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 20> |
Forfatter | ||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
Ja det ville være ok at få tilføjet lidt billige og fede film til sin HDDVD samling
![]() |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||
Selv ikke hvis det var en Bluray afspiller (selvom man ville være stærkt fristet ![]() Jeg har min Bluray afspiller og har ikke brug for bedre og nu har jeg så også min dejlige ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|||
Selv ikke hvis det var en Bluray afspiller (selvom man ville være stærkt fristet ![]() Jeg har min Bluray afspiller og har ikke brug for bedre og nu har jeg så også min dejlige ![]() ![]() ![]() [/QUOTE] Ja, du skal passe på den HD DVD den er allerede et uddødet object for samlere. Jeg gemte også engang på alt muligt som jeg ikke kunne bruge mere. |
||||
![]() |
||||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|||
One last firesale; $50 add-on anyone? Microsoft is about to mess up the HD format war one last time just for fun. Despite HD DVD officially being dead, the news we have is still going to tick off the Blu ray camp.
Måske nogen vil kunne bruge denne information?? Redigeret af Iron Man - 21-Februar-2008 kl. 10:46 |
||||
![]() |
||||
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|||
på Amaz.co.uk kan man købe sig en EP30 til 750kr inkl 2 film.. er EP30 ikke en iorden dvd upscaler? og så til den pris? (BAre et hint... for jeg har en EP35) |
||||
![]() |
||||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|||
problemet er bare at amazon.co.uk ikke sender elektronik til danmark, melder fejl ved checkout, så man skal kende en i england der kan modtage den og så sende den vidre. Har selv kigget på det, men kender desværre ingen derovre
|
||||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||||
![]() |
||||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|||
Luderen på Istegade giver også 2 ting med i købet til den pris, fladlus og syfilis.
![]() |
||||
![]() |
||||
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|||
Der er ikke noget brandudsalg hos EL-Giganten, jedensfalles, her er HD-DVD stadigvæk fremtiden, hvis man skal tro deres annonce.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
De skal jo først have info fra deres engelske ejere, om hvad de skal gøre. Redigeret af Jan.Larsen - 21-Februar-2008 kl. 11:46 |
||||
![]() |
||||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|||
Tak for tippet lyder som en der ved det af erfaring |
||||
Toshiba Z3030D 47"
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|||
Spøg til side Intet galt i at ville opgradere sin E1 kan jo altid ryge i soveværelset senere hen og har man nok film, så er det jo nærmest dumt andet. [/QUOTE] nok film. har du ikke kun 13? og vil have 2 afspillere til det. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
nej har bare ikke fået opdateret min sig i lang tid der er ved at være 50+
|
||||
Toshiba Z3030D 47"
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |