|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 20> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
det er jo så en del mere, men er det virkelig det værd? 2 maskiner til under 100 film. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
den anden ryger afsted til kærestens bror for en fillm, da han alligevel skal have en ny dvd da hans er en 4 år gammel discount så det vil være en billig model for ham og han skal alligevel kun bruge den til dvd
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
ezydvd. australien sælger ud af sine hd dvd film, op til 88% rabat.
In This Special Newsletter: hvis der er nogen som vil have del i dødsboet. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
der er hd dvd film helt ned til 50kr incl porto.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Ja, nu begynder det at ligne noget
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
det er godtnok også billigt. inden porto er, nogen af dem nede i 25 kr pr stk. det er ophørsudsalg. og tvserier med stor rabat.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
man skal bare lige lægge mærke til at det er forudbestillinger, som kommer den 28-03-08.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hvad skal man vælge når man skal til kassen? Kan det passe at man kan få 2 film for 125,- og hvad er fragten så på? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Tusinde tak... :D
Det betød at jeg måske har kommet til at bestille en film som jeg egentligt også havde bestilt gennem Toshiba... Det får jeg nok at se engang langt ude i fremtiden når den pakke endelig kommer. Jeg tøvede godt nok lidt da jeg lage en billet ind på Battlestar Galatixa ... for der står ikke noget om at "Mini" serien følger med... Det mere jeg at den skulle gøre i US Udgaven. (Vell... nu bestilte jeg 7 film der fra...) |
|
![]() |
|
![]() |
fragten på de billige film ligger på 4.5 au dollars ca 20 kr pr film. og fragtprisen er den samme pr film uanset om man bestiller en eller mange. så normalt når jeg bestiller derfra, bestiller jeg dem altid hver for sig, for så sender de hver film for sig selv. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
En lille advarsel til folk der køber hos ezydvd... jeg bestilte nogle film i november som jeg stadig ikke har fået. Og deres "kundeservice" er en til to uger om at svare på mine e-mail. Og jeg overdriver ikke... desværre...
|
|
![]() |
|
![]() |
og bestilte du så flere på en gang? alle de film jeg har bestilt, er altid sendt dagen efter. og de er altid kommet inden for 8 dage. og jeg er nok oppe på over 100 bestillinger hos dem, og har aldrig haft nogen problemer. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |