|
HD DVD |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Halsted
Guld medlem Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
Sendt: 11-Juni-2007 kl. 09:39 | |
Jeg har lige anskaffet mig en Toshiba HD-XE1 og dertil købte jeg "The Departed" på HD-DVD. Fremragende film og fremragende kvalitet i såvel billede som lyd! Den vil jeg klart anbefale. |
||
Messi
Bruger Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Sendt: 11-Juni-2007 kl. 11:27 | |
Superman Returns... Verdens bedste lydspor jeg nogensinde har hørt. Utroligt hvad mit setup pludselig kunne yde... Sikke en lydmæssig oplevelse!!!!!!!!! Billedet er bedre på eksempelvis matrix. Superman Returns: Lyd 10/10 Billed 8/10 For info og anmeldelse af film sedvdtown.com og søg på den pågældende film og vælg reviews. |
||
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Sendt: 11-Juni-2007 kl. 13:35 | |
Vil det give mening at opdatere HD DVD drevet, hvis man bruger det i sin HTPC eller er det selve Xboxen der opdateres og ikke afspilleren? Derudover kan jeg også anbefale specielt Batman Begins, Mission Impossible 3 og Mummy Returns. Fremragende billed og lydkvalitet. |
||
Jesper Nielsen
Bruger Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
Sendt: 14-Juni-2007 kl. 14:17 | |
Hej tupac85, King Kong (fulgte med mit drev da jeg købte den) - den kan jeg helt klart anbefale. Som Sune også skriver er Planet Earth et must, man ser jo dyr (nok ikke alle man lige ser i sin hverdag! :)) og dem forholder man sig mere naturligt til end en film - derfor er wow effekten helt enorm. Scenerne er også helt utrolige! |
||
Jesper Nielsen
|
||
Jesper Nielsen
Bruger Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
Sendt: 14-Juni-2007 kl. 14:18 | |
Den har jeg ikke fået købt endnu. Har du købt din hos axel? |
||
Jesper Nielsen
|
||
Halsted
Guld medlem Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
Sendt: 21-Juni-2007 kl. 14:37 | |
Nej, Jeg var i TP Musik på Roskildevej, de har rigtig meget. Jeg gav 250 spir for den...Har også lige købt Batman Begins på HD-DVD derhenne, Klasse! |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |