|
HD eller HD-Ready? |
Besvar |
Forfatter | |
Klaus67
Junior bruger Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Emne: HD eller HD-Ready? Sendt: 02-Januar-2010 kl. 16:42 |
Sikkert et af de mest stillede spørgsmål.
Grunden er den store forskel i prisen. Kan det betale sig? Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor man producerer fjernsyn uden en god grund. Konkret ønsker jeg et svar på følgende spørgsmål: Vil jeg kunne se forskel på et HD Ready tv og et Full HD tv? Jeg sidder 3 meter fra skærmen. Jeg har set mig varm på et Panasonic v10 50 tommer, med HTX - men det koster! Kan jeg spare flere tusinde kroner og købe et HD Ready tv, eller vil jeg kunne se en MARKANT forskel? Eller vil en mindre Full HD model være nok? Jeg ser Blu Ray with a passion da jeg kan se en stor forskel mellem dvd og Blu Ray på min 4 år gamle Sony lcd men vil et v10 retfærdiggøre en udgift på ca. 15000 og få en out-of-this-world-billedkvalitet?
|
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 16:58 |
Læs denne lidt længere nede, den beskriver det meget godt.
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1210750202 der er også en anmeldelse af både x10 og v10. havde nok købt en 42x10y til 5000 kr i dag og skiftede den senere. Alene det du kommer fra en 4 år gamle sony vil en x10 løfte billedekvaliteten markant. der kommer jo snart nye modeller fra pan og om et år er de langt billigere. tror nemlig pan har noget i godte posen i 2010. Redigeret af xcardman - 02-Januar-2010 kl. 17:02 |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 17:01 |
Hej , jeg har både et HD ready og et FULL HD tv fra Panasonic , og Blu-ray står da lidt bedre på mit FULL HD tv , Meeen det er så også nyere og lidt bedre " over all ". Så hvis du vælger et 50" V10 så står det da suverent med Blu-ray , men det er så også et dyrt tv , og bedre end de fleste FULL HD eller ej . ....
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |