recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD Entertain center & HD Entertain Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HD Entertain center & HD Entertain Mini

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HD Entertain center & HD Entertain Mini
    Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:34
Hejsa..

Mine forældre har et HD entertain center og har nu fået bestilt en HD Entertain Mini til soveværelset.
Dette er gjort ud fra denne nyhed:

Men er det overhovedet implementeret endnu. Altså så man kan dele optagelser på kryds og tværs, samt bruge den anden boks tuner til optagelse af lokale programmer via DTT nettet.
Ham gutten fra CD vidste ikke noget om det men "Det troede han" 

Er der nogen der har erfaringer med det og ved at det fungere og, hvor godt det virker? 
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 20:36
Det kom før jul, har ikke købt den lille endnu.
Men de skal vel begge på samme netværk med router, så de kan se hinanden.

Men fortæl endelig om det virker.
Fjernoptagelse bruger jeg en del, så at dele det optaget og kanallister er smart, hvis det virker.
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 20:43
Okay..

Jeg har hørt en lille fugl synge om man kan få den uden beregning, hvis man ringer og ytre sin utilfredshed med at nye kunder får den gratis og man selv skal betale 895,- :)
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Okay..

Jeg har hørt en lille fugl synge om man kan få den uden beregning, hvis man ringer og ytre sin utilfredshed med at nye kunder får den gratis og man selv skal betale 895,- :)

Behøver skam ikke virke utilfreds - man skal bare gå med til at forlænge sin bindings periode i 6 måneder.
Ved at man i Elgiganten kan sparer 500kr ved køb af tv hvis man forlænger sin bindingsperiode - gælder også køb af bokse. :)
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 23:44
Prøvede ellers før jul, men de var ikke til at hugge i.
Prøver igen.

Fik ellers den store sidste år ved at ringe og framelde mig, så kom der det tilbud på 500,- for den.
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 08:01
Hvis du blot siger at alle nye kunder får den gratis, og at du har overvejet Waoo, hvor man kan få HD kanalerne ind på sit TV direkte, så tror jeg ikke du skal være nervøs for de hoster op med en HD Entertain mini ekstra. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu