|
HD Entertain center & HD Entertain Mini |
Besvar |
Forfatter | |
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:34 |
Hejsa..
Mine forældre har et HD entertain center og har nu fået bestilt en HD Entertain Mini til soveværelset. Dette er gjort ud fra denne nyhed: Men er det overhovedet implementeret endnu. Altså så man kan dele optagelser på kryds og tværs, samt bruge den anden boks tuner til optagelse af lokale programmer via DTT nettet. Ham gutten fra CD vidste ikke noget om det men "Det troede han" Er der nogen der har erfaringer med det og ved at det fungere og, hvor godt det virker?
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kom før jul, har ikke købt den lille endnu.
Men de skal vel begge på samme netværk med router, så de kan se hinanden. Men fortæl endelig om det virker. Fjernoptagelse bruger jeg en del, så at dele det optaget og kanallister er smart, hvis det virker. |
|
SVP03
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay..
Jeg har hørt en lille fugl synge om man kan få den uden beregning, hvis man ringer og ytre sin utilfredshed med at nye kunder får den gratis og man selv skal betale 895,- :) |
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Behøver skam ikke virke utilfreds - man skal bare gå med til at forlænge sin bindings periode i 6 måneder. Ved at man i Elgiganten kan sparer 500kr ved køb af tv hvis man forlænger sin bindingsperiode - gælder også køb af bokse. :)
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøvede ellers før jul, men de var ikke til at hugge i.
Prøver igen. Fik ellers den store sidste år ved at ringe og framelde mig, så kom der det tilbud på 500,- for den. |
|
SVP03
|
|
DiscomanDK
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du blot siger at alle nye kunder får den gratis, og at du har overvejet Waoo, hvor man kan få HD kanalerne ind på sit TV direkte, så tror jeg ikke du skal være nervøs for de hoster op med en HD Entertain mini ekstra.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |