|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Noget kunne tyde på, at der er håb for de heldige ejere af en Blu-ray afspiller, og at "Star Wars"-trilogierne vil udkomme på dette format. http://www.playstadium.dk/2007/05/09/may-the-force-be-with-b lu-ray/
Jeps! Mens andre vrider sig i ekstase, når der er film af f.eks. Lars von Trier eller Sergio Leone på skærmen, så er jeg derimod klar til at snuppe en mega-blunder i sofaen. Redigeret af musicus - 09-September-2007 kl. 08:38 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
HD-DVD Blu-ray Ønskeliste Af dem som ikke har fået release dato endnu, glæder jeg mig allermest til Lawrence of Arabia, Singin' in the Rain, Gone With The Wind, Sound of Music, Deadwood, Carnivale og Rome og så at Criterion begynder at udgive deres film på HD. Ingen tvivl om, at det er de gamle klassikere i sort/hvid og de store 70mm Technicolor film, som er mest imponerende på HD. Redigeret af Bruce - 09-September-2007 kl. 01:22 |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Det er squ en udemærket samling du har Jeg får nok også snart nogen flere, men jeg holder indtil videre på Blueray filmene, da jeg ikke gider ofre penge på en hd-dvd afspiller, da jeg også bedst kan lide de muligheder, der er med PS3'eren, medmindre at der kommer for mange af de gode på hd-dvd, så er jeg på med det samme. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |