|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 01-Maj-2008 kl. 01:17 |
Jeg har prøvet at konvetere en mkv fil et ps3 format via et program som hedder tmuxer eller noget i den retning. Men den endelige fil fylder altid mere en den originale som kan være på en dvd skive.
Har i en løsning på dette ?? på forhånd tak |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Du kan vel heller ikke afspille en hd-film fra en dvd-skive?
Du kan bruge mkv2vob - det laver mkv-filer om til vob - og de kan afspilles fra ps3'erens harddisk. |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Det har jeg lige gjordt. Men den splitter enten filen i 2 eller i 1. Men stadig for stor til at være på en dvd
|
|
![]() |
|
Jacob_Just ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
du kan vælge hvordan den skal splitte, den kan splitte i så mange dele at de kan være på dvd, eller blive spillet fra usb harddisk (fat32).
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Er det muligt at streame en HD film på sin PS3 via sin stationære computer via Wifi?
|
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Det er muligt at streame over WIFI fra sin pc - men WIFI er ikke helt hurtigt nok / stabilt nok til at streame HD film - det "kræver" en kablet forbindelse.
|
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Okay, tak for det. Så kabler jeg bare min PS3 til routeren. Så er man ude over det problem
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Hvis du har behov for at afspille MKV filer regelmæssigt vil jeg virkeligt anbefale du tager et kig på TViX 6500A. Den afspiller den direkte fra enten en intern harddisk eller via netværk. Jeg syntes pt. PS3 løsningen er for tidskrævende, de mange konverteringer koster formodenligt billedkvalitet, tekster virker mig bekendt ikke. TViX bruger iøvrigt kun fra omkring 15watt når den kører. Dertil skal lægges strøm til en harddisk hvis man ønsker sådan en indbygget.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Jacob_Just ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
ps3 har også tekster, der er intet kvalitet tab da der ikke er tale om konvertering, mkv2vob gemmer bare video, billede og audio på en anden måde, det tager et par minutter pr. film, programmet scanner automatisk en folder og konverterer alt i folderen.
|
|
![]() |
|
Auhagen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
nu kan det godt være jeg spørger dumt. du siger du har prøvet med en dvd skive..
har du prøvet med en dual layer skive? |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Det skal så lige siges at mkv2vob ikke understøtter mkvfiler med vorbis lyd format, hvilket er lidt skod |
|
![]() |
|
![]() |
Mit problem er at efter den har konveteret færdig uden at splitte filen så fylder filen mere end hvad der kan være på 1 dvd skive. Men ja, jeg kan sagtens brænde hele filen ned på en Dual Layer skive men legen stopper ikke her da jeg også har en del 8.5GB fil som skal konveteres i samme procedure.....så ville de jo også fylde mere en hvad den Dual Layer skive kan klare. Men det KAN lade sig gøre .....der skulle være en gut herinde som har prøvet det og det kører for ham. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |