|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
m.frank ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 16-Juli-2006 kl. 16:49 |
Jeg tænkte at det måske var en god ide at lave et emne hvor vi kunne komme med link til filmklip i High-Definition der kan downloades fra nettet. Så her er det første: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9Series/Gettin gStarted//DemoCenter/VideoQuality.asp /Mikkel |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Til usenet folket: a.b.hdtv (og det er ikke kun demoklip, men den ægte vare
![]() |
|
![]() |
|
[KaptajneN] ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
![]() |
|
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Noch einer:
Divx På min gamle spand har WMV HD svært ved at køre (ikke nok kraft ( 1700+ m 512MB RAM og GF FX5900)), men DivX HD kører SMOOOOOOOOOOTH ![]() ![]() ![]() /M |
|
![]() |
|
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Jeg ser at du har B&W M-1 ere...... hvordan er de at lytte musik/film på er det god kvalitet?
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Har lige svaret dig i din dertil oprettede tråd /Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |