|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Kan man optaget et program og se et andet samtidig, hvis man har 2 tunere eller kanalerne ligger på samme frekvens?
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Patriarken... Fik du nogensinde programmet til at virke med BDA driverne ? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nej, men jeg har ikke rodet med det de sidste par dage. Jeg har dog gået og grublet over hvorfor det ikke virker, og jeg skal lige have testet et par idéer. Jeg har bla mange tunere, både UNIcast og Alm tunere, og dvbbridge har ikke rigtig mulighed for at vælge hvilken en af DVBviewers tunere der skal anvendes med Bridgen. Da jeg prøvede sidst mener jeg at IPdevice stod øverst omend ikke som preferred eller normal. Jeg ved ikke om den reelt laver en bro på det første device "IP device" eller om den vælger preferred device..I hvertfald virkede det ikke.. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
SKSK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
Fik du løst dine standby problemer ved uninstall af mst tool? Noget helt andet, er der ændret i tv-dekoderen? Tidligere oplevede jeg at billedet hakkede ind i mellem. Efter TV-pack 2008 er det holdt op og billedet virker mere flydende, men gengæld har jeg fået digital støj i form af "firkanter", som jeg ikke mindes at jeg har set før. På mit Pioneer 427XD er billedet selvfølgelig weltklasse og fejlfrit. Nogen der har lignende oplevelser? Kører kun DVB-T, - også jeg kan tilslutte mig koret om forsinkelsen på underteksterne. mvh. SK |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Har du ATI grafikkort? Disable noise reduction i CCC og opdater til nyeste driver. Hvis du ikke har ATI kort, kig i din driver opsætning om noise reduction er enable. |
||
![]() |
||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
[/QUOTE]
Fik du løst dine standby problemer ved uninstall af mst tool? [/QUOTE] Omvendt.. de blev løst med installationen af mst tool. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hmm, min FIJI kører ultrastabilt uden om DVBsBridge med de nye EMU drivere fra DE, undertekster inklusive. Kan tilmed se Astra Promo HD, som også kører uden at hakke. Media center crasher dog når jeg skifter væk fra den ene HDkanal som jeg pt har i h.264. Jeg har ikke testet med andre decodere endnu...MCE er tilbage...I mit setup...
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
trazz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Lige et par spørgsmål angående det såkaldte dvbsbridge.
Skal jeg forstå det sådan at jeg kan lave en liste i dvbviewer med kanalerne der virker fint der.. .. DR1, TV2, TV3, TV3+ ... osv osv + K5 HD 2Sport HD .. derefter installere og konfigurere dvbsbridge og så scanne engang i VMC, og der efter have kanalerne der inde? .. Hvor alt fungerer som normalt (undtagen måske lige epg) dvs. Optage, undertekster, HD, pause, lydspor osv? Jeg er ligeglad med standby da min htpc er tændt 24/7.. Kan jeg så få det "til dags dato, perfekte" setup til VMC ? som er brugbart og stabilt ?. Eller er jeg helt fra den ? Ender jo med at købe en yousee box.. nu har man kæmpet med et "test" setup i flere år snart.. ;) Håber nogen kan give et fornuftigt svar. ;-) /Trazz |
||
![]() |
||
SKSK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
Til h8red: Det er for mærkeligt. Jeg slap af med BSOD ved at afinstallere MST. Nu kan jeg så uden MST glæde mig over at pc'en starter hurtigere. Til Karlshøj: Tak for rådet med driver update. Jeg kører onboard Mobile Intel 945 Express, nu med driver 7.14.10.1504 fra Intel.com og ikke MS Update. Det har fjernet al pixelering, hak og ryk. Markant kvalitetsløft. Til Hvemdetmåtteinteressere: Har Audiotrak Prodigy 7.1 LT (driver 0.978), lyden forsvinder IKKE efter mere en 2 gange til standby - fantastisk. Først nu, næsten 2 år efter jeg købte mit eHomeVision mediacenter, ser det ud som om tingene kører som de skal! SK |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skal installere dvbsbridge før du laver din kanal liste i dvbviewer. Herefter kan du scanne din kanalliste i vmc, ved at vælge dvbsbridge som din eneste tuner. Det kører hos mig, alle kanaler har epg og mulighed for undertekster og teksttv. Dette er inklusiv kanal5HD og tv2sportHD Har dog måtte ty til mst tool, da dvbviewer, der kører som service. Bruger er par procent cpu tid, lige nok til at vmc ikke vil falde i søvn igen efter optagelse, eller deslige.. Redigeret af h8red - 08-Oktober-2008 kl. 14:54 |
||
![]() |
||
trazz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Det lyder jo lækkert, så kan jeg droppe mine pixelerings bekymringer overfor tv3+, se HD optage og det hele...
Dog skal der nok være bøvl med lige at få det hele til at spille sammen, men hvis målet er et perfekt setup så er jeg frisk på lidt problemer :-) /Trazz |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du slipper ikke for pixellering på 3+, desværre... DVBSBridge er kun til for at modificere streamen, så vmc ikke sorterer h.264 kanaler fra, det er stadigvæk vmc der bruges til det hele. Den pixellerer stadigvæk hos mig :( men Hey jeg har HD :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |