|
HD Homerun + Terratec H7 på WHS 2011 + DVBViewer: |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2014 kl. 11:21 |
Hej jeg overvejer at investere i en Terratec H7, da jeg allerede har HD Homerun. Men er der nogen problemer med at installere en H7 på WHS 2011 og køre sammen med HD Homerun i DVBViewer miljø.
Da jeg også gerne vil have H7 til at blive fundet på andre klienter på netværket, hvordan fungere det så? Jeg synes jeg kan huske en guide med UDP som man kunne sætte op på serveren og broadcaste ud til klienterne. Tror det var Mcenterfreak der postede den men kan ikke lige finde den og ved heller ikke om det er den rigtige måde at gøre det på?
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger du ikke recording service i forvejen? Hvis ja, så er det jo bare at smide en unicast mere ind på klienten og tilføje H7 på RS serveren. Giver det mening?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo jeg bruger Recording Service. Jeg har installeret min HDhomerun software på serveren og på klienten, og der er de bare blevet detekteret. Ikke noget med unicast. Er det bedre med unicast?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |