recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD HTPC til 40" tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD HTPC til 40" tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MartinG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2008 kl. 12:11
nogle der kan give mig svar?
hvis man nu har 2 tv tunerer kan man så se noget på den ene kanal og optage noget på den anden, og picture in picture? eller hvad er fordelen?!
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2008 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af MartinG MartinG skrev:

hvis man nu har 2 tv tunerer kan man så se noget på den ene kanal og optage noget på den anden, og picture in picture? eller hvad er fordelen?!

Ja til det første, og ja til det andet hvis programmet du anvender understøtter PIP....
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
MartinG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af MartinG MartinG skrev:

Ja til det første, og ja til det andet hvis programmet du anvender understøtter PIP....

Bruger Windows MCE ellers bliver det Vista Ultimate's MCE.. understøtter de det?
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 18:31
Kun få programmer understøtter PIP....Og VistaMCE gør IKKE. To tunere (Eller flere)fungerer fremragende i VistaMCE(Hvis der er tale om samme type tuner), men først og fremmest drejer det sig om at kunne se en kanal og optage en anden på samme tid.....Dvs basal vhs funktionalitet...

Mht PIP sådan mere specifikt....Så mener jeg at det er en feature der er groft overvurderet, jeg har mange skærme men har aldrig fundet anvendelse til dette....Så skal der toggles lyd og så det ene eller andet. Jeg synes heller ikke det er fedt at se NHL Playoffs på en lille skærm i hjørnet i mens konen ser Pacific Blue

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
MartinG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2008 kl. 19:33
jeg tænkte nu bare mere at det største billede havde vi lyden fra også en anden kanal i hjørnet, så du feks kan se en anden kanal og kan se om reklamerne er slut. men at optage to kanaler er vel os ok? :D..

kan jeg få anbefalet en DVB-T tuner?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu