|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MartinG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
nogle der kan give mig svar?
hvis man nu har 2 tv tunerer kan man så se noget på den ene kanal og optage noget på den anden, og picture in picture? eller hvad er fordelen?! |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja til det første, og ja til det andet hvis programmet du anvender understøtter PIP.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
MartinG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
Bruger Windows MCE ellers bliver det Vista Ultimate's MCE.. understøtter de det? |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Kun få programmer understøtter PIP....Og VistaMCE gør IKKE. To tunere (Eller flere)fungerer fremragende i VistaMCE(Hvis der er tale om samme type tuner), men først og fremmest drejer det sig om at kunne se en kanal og optage en anden på samme tid.....Dvs basal vhs funktionalitet...
Mht PIP sådan mere specifikt....Så mener jeg at det er en feature der er groft overvurderet, jeg har mange skærme men har aldrig fundet anvendelse til dette....Så skal der toggles lyd og så det ene eller andet. Jeg synes heller ikke det er fedt at se NHL Playoffs på en lille skærm i hjørnet i mens konen ser Pacific Blue ![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg tænkte nu bare mere at det største billede havde vi lyden fra også en anden kanal i hjørnet, så du feks kan se en anden kanal og kan se om reklamerne er slut. men at optage to kanaler er vel os ok? :D..
kan jeg få anbefalet en DVB-T tuner? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |