|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
|
Det skyldes sikkert at du bruger et forkert codec til afspilning. Hvilket du skal bruge og hvilke du skal holde dig fra er jeg desværre nok ikke den rette til at afgøre. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
Jeg bruger PoverDVD8 både til Mpeg og .H264. Prøv at se den her pdf.
Så det må være den opløsning jeg skal gå efter. Elller i hvert fald 768 i højden.
Betyder det ikke at 60 Hz burde være fint? Redigeret af Mokuer - 09-Februar-2009 kl. 14:36 |
||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det er sagt før og nu siges det igen.....Brug 50hz til PAL...
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
Det er også det jeg helst vil. Men jeg kan ikke få den til at lave et ordentligt billede i 50 Hz. Jeg aner simpelthen ikke hvad der står forkert. Nogen bud? |
||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Send 1280x720 i 50hz....
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |