|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
hr_hansen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Tak, super du gad at uploade noget. Billedet "blævrer" ved panorering, sikkert fordi sensordataene udlæses fra en ende af og det går for langsomt - man ser det tit ved film optaget med mobiltelefon. Er det teknikkens normale tilstand ved små videokameraer eller er det bare Aldi's, der er for billig/ringe? Hvad har det af zoom? Er der noget rigtig mekanisk zoom eller er det kun digital "zoom"? Hvad med billedstabilisering? Jeg forlanger sikkert for meget til prisen. Min kone vil ha' et videokamera, men det siger mig nada (jeg gider kun stillfoto, har et Canon 50D), så jeg går lidt og kigger efter det billigst mulige der _virker_ til video ![]() mvh Redigeret af hr_hansen - 16-Maj-2009 kl. 19:38 |
||
TV: Pioneer PDP-5090H
DVD: Pioneer DV-600AV DVB-C: Sagem 60 CD/DAC/Pre: Wadia 861i Amp: Crown Studio Reference2 HT: Vienna Acoustics Mahler |
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
|
Der er kun digital zoom, det har billed stabilisering som jeg først har tilsluttet efter optagelsen, skulle først lige finde ud af det. Vil prøve en ny optagelse i morgen hvis der kommer lidt sol og det lover de. At billedet blævre tror jeg også skyldes det sorte net i morgen tager jeg en video af haven og lægger på. Og ja man kan ikke forlange så meget til så små penge, og med 3 års garanti er det ikke så tosset. + det er også en MP3 afspiller, de stilbilleder jeg har taget er ikke i bedste kvalitet har jeg fundet ud af efterfølgende. Redigeret af kallek - 16-Maj-2009 kl. 21:11 |
||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
|
Jeg kan se serven er gået ned på YouTube første gang jeg har fået vist et videoklip over 60 gange på få timer
![]() |
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Hvilket format ligger det i på det SD kort? er det lige til at afspille på pc uden special codec?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke brugt den medfølgende cd skive, og de lægges i en avi fil. Jeg bruger en Gom mediefil afspiller (gratis) Codec mm ved jeg ikke noget om jeg er en klovn til pc, så når jeg kan få det til at funke må det være meget enkelt Redigeret af kallek - 16-Maj-2009 kl. 20:47 |
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er flere der mener det er mit grafik kort der kan være skyld i at det hakker i HD fra YouTube ? Min maskine er en Intel Pentium 4 cpu 2,53GHz 1 GB ram Geforce 6600 GT ca 7 år gammel.
|
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
![]() |
|
Så prøver jeg med en video mere i sol og i normal dagslys.
|
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Hej optager det med 15 billeder i sek? for det er ikke helt flydene det kommer i små ryk. min lokale Aldi havde 3 stk de havde fået tilbage af ialt solgte 6 stk, så jeg trak lige følehornene tilbage igen. |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men det er jo det jeg mener med små hak, det er med 30 billeder i sek. Ved optagelse i en mindre opløsning 720x480 synes jeg ikke der er nogen ryg i billedet. Så det er nok bare ikke bedre til kr 700,- Citere klander: min lokale Aldi havde 3 stk de havde fået tilbage af ialt solgte 6 stk, så jeg trak lige følehornene tilbage igen. Kan også skyldes at det er ikke sådan lige at finde ud af, der skal læses lidt i bruger vejledningen Redigeret af kallek - 17-Maj-2009 kl. 15:34 |
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Næe det var ikke defor de var kommet tilbage de virkede ikke.
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Næe det var ikke defor de var kommet tilbage de virkede ikke.
Det gode ved Aldi er de betaler bare pengene retur ikke nogen diskussion, og de 3 års garanti er jo ikke så tosset, jeg fik en gang penge for en dvd afspiller der var næsten 3 år retur, de kunne ikke/ville rep den. Redigeret af kallek - 17-Maj-2009 kl. 19:08 |
||
Lg 42 LA 667V
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |