|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 11:05 |
Hej Jeg kan ikke få dvbviewer til at vise alle hd kanalerne, kun nogle af dem, men hvis jeg bruger mediaportal vises de alle sammen? Har haft det til at virke, men efter en geninstalation af windows vil det bare ikk fungere... Nogle bud på hvad der kan være galt? MVH Anders Redigeret af Sæderup - 08-Maj-2009 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kabel eller sat (CD eller Viasat)?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
Det er sattelit modtagelse.
Codec:
Windows xp
Redigeret af Sæderup - 09-Maj-2009 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet at scanne en af de genstridige kanaler direkte fra Transedit til DVBViewer? Hvis ikke du kender Transedit så skriv, så laver jeg lige en miniguide. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kommer lige i tanke om at nogen har skrevet, at PowerDVD 9 ikke kan bruges som codec, men er vel ikke problemet her, hvis du kan se nogen af HD kanalerne
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jeg er ikk helt sikker på hvordan man bruger transedit så en lille mini guide vil være super Men hensyn til powerdvd 9 codec, så kan jeg se tv2 hd, voom hd, canal + hd nat geo hd , silver hd
Redigeret af Sæderup - 09-Maj-2009 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du er helt sikker på hvordan man bruger Transedit behøver jeg vel ikke skrive en miniguide Nå der skulle nok hav stået IKKE foran Jeg kikker lige på det og vender tilbage |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeps Det lyder godt tak skal du have.
|
|
![]() |
|
![]() |
Download Transedit her Placer den I samme mappe som DVBViewer.exe (normalt c:\programmer\dvbviewer) Start transedit I hardware/settings skal du fjerne hak i open whole transponder Vælg den transponderliste hvor Thor og Intelsat er placeret i (3590.ini)
Så skal du have fat på Canal DIgitals frekvensliste En af de kanaler du mangler ser ud til at være Discovery HD. I Frekvenslisten kan du se at den ligger på 12.015, så du vælger 12.015 i højre vindue. Her skal man have tungen lige i munden: Vælg Modulation 8PSK og 0.35 Roll og derefter apply Så vælg Scan Selected Hvis alt nu er vel kommer følgende skærmbillede (det er ikke sikkert det er helt magen til, det er forskelligt hver gang jeg selv skanner, ved ikke hvorfor): Så vælger du Discovery HD og klikker på Send Og vupti, nu er den tilgængelig i DVBViewer Det gør du så med alle de kanaler du mangler. Hvis frekvenserne mangler i din 3590.ini, så kan du evt. tilføje dem, eller skrive her, så sender jeg gerne min transponderliste. Hvis du selv vil tilføje dem skal du have fat i Lyngsat for at få alle de rigtige parametre |
|
|
![]() |
|
![]() |
Fin guide tak Men resultatet bliver det samme, dem som jeg har sendt pr transedit virker heller ikke. Jer er kommet frem til at det må været et codec spørgsmål, jeg har lige prøvet at installere powerdvd 8 i stedet for! Nu får jeg et grøn blillede frem, på f.eks kanal 5 hd. dog med coreav som codec da jeg fik opdateret powerdvd bliver den ikk vist som en mulighed i dvbviewer. Men jeg forstår ikk at når der er billdede på canal+ hd med coreav som codec, hvorfor virker den så ikke til de andre? Nogen bud. Men ellers mange tak for hjælpen indtil videre det må have taget lidt tid og lave den guide |
|
![]() |
|
![]() |
Har du slået Open whole transponder fra?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså i DVBViewer
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |